Demo: Kuiper Koekange 12 december 2013

ik denk dat je hier op duide? Dit jaar willen we een mega demo neerzetten, we bekijken nu welke ideeen haalbaar zijn. hier over later meer.

Helaas bleken niet alle ideeën haalbaar, maar dit neemt niet weg dat het alsnog een mooie demo wordt.

Op veler verzoek deel ik bij deze de schietlijst met jullie.

Rubro
Heavy Legend 25 shots
Super Blinking Willows
Secret Salute
Blinking Energy

Wolff
Shaft
Shogun Warrior
Stars over Paris
Concerto Rosso
Black Surprise
Hitmen
Dirty Dutch
Shanghai

Royal
Gate of Heaven 1
The Garden
Paradise of Beauty
Mystery Flowers
Royal Bonsai
Modern Age
Fire Emblem
China By Night
Universal Power
Royal’s Celebration
Golden Power

Zena
Eclipse
Super 500
High Lighter
Unukalhai
Zena Cakebox

Pangu
Pearl River
Yellow River

ik denk dat je hier op duide? Dit jaar willen we een mega demo neerzetten, we bekijken nu welke ideeen haalbaar zijn. hier over later meer.
Ik snap het ff niet?
Jij werkt toch bij Vox in Meppel. Dit is toch het topic van Kuiper? Of werk je ook bij een schietbedrijf?
GReetzz

Ik snap het ff niet?
Jij werkt toch bij Vox in Meppel. Dit is toch het topic van Kuiper? Of werk je ook bij een schietbedrijf?
GReetzz

Het deel achter het vraagteken is een citaat, welke destijds door een medewerker van Kuiper Koekange in het winkeltopic is geplaatst.

Mooie schietlijst! Vanwege de enorme afstand helaas niet aanwezig. Echter, ik kijk reikhalzend uit naar de filmpjes want er staan weer een paar hebbe-dingetjes tussen. Ben vooral benieuwd naar de Secret salute van dit jaar en de golden power. :)

Ben benieuwd naar de Blinking Energy en de Golden Power. Jammer dat de Immortal Gold er niet bij zit. Heb die nog nooit "live" gezien en zou hem graag vergelijken met de Golden Power. Maar goed, je kunt niet alles hebben ...

Ik wil ook even langskomen, had gehoopt op iets meer van Rubro maar je kunt niet alles hebben hè :) Kun je daar een beetje goed parkeren?

toch jammer dat ze niet ook nog even de Garden of Eden van Royal schieten. Dan had je alle toppers mooi bij elkaar. Golden Power, Royal Celebration en de Garden of Eden

Is het nog een beetje helder daar in Koekange ? Hier is het de hele dag al mistig ...
Kan het morgen eventueel nog afgelast worden als je geen klap ziet ?

Hier in de krant staat dat er prof en consumenten wordt geschoten.en het ongeveer 1,5uur duurt....wel of geen prof is dus een raadsel?

Voor wie wat verder achter de schermen kan kijken bij deze demo (pyroguy?). Graag oplettendheid voor de secret salute of het geschoten exemplaar uit 2013 is.
Ik ben, en velen denk ik met mij, namelijk errug benieuwd :D. Alvast bedankt mannen!

Laatst bewerkt:
hmmm zie net de officiele schietlijst op de website, en daar staat de Garden of Eden er WEL bij!!!

Dat word weer een feest met alle Royal Toppers bij elkaar !!!!

Tot vanavond!!!

toch jammer dat ze niet ook nog even de Garden of Eden van Royal schieten. Dan had je alle toppers mooi bij elkaar. Golden Power, Royal Celebration en de Garden of Eden

't is nog lekker helder weer in Hoogeveen, dus dat zou in Koekange ook zo moeten zijn lijkt mij.
En er staat ook niet veel wind. Topweertje zou ik zeggen, en ja hij is erbij hoor Heho ;)

Back
Bovenaan