[DEMO] Importeursdemo Rubro Vuurwerk - Wierden - 27-8-2019

Het is voor iedereen toegankelijk? Begrijp dus dat ik vanavond met mijn maat geen probleem heb wanneer ik eht lageveld oprij en naar een schietterrein loop er direct op kan lopen.

En aangezien ik t terrein een heeel klein beetje ken van Boulevard outdoor, aan welke kant moet ik zijn? Iemand die dit weet?

Dat is inderdaad geen probleem jrvuurwerk, gewoon komen dus. Afgelopen jaar werd het vanaf een 'eilandje' geschoten. Maar dat wijst zich vanzelf, volk genoeg :p

Was een prima show. Die huilers met titanium salute in de finale, is dat een cake die ze verkopen? Heeft wat weg van de Titanium Salute Scream van Tropic

Niet aan particulieren in ieder geval ... :cry:
Was een lekker ding !
Prachtige locatie overigens en prima demo.
Op zo’n avond denk je toch, dat oud en nieuw in de zomer een veel beter idee is.

Filmpje van finale met telefoon gefilmd. Begin met 3 dikke ground salutes staat er net niet op helaas ...

Prima demo gezien.
Ik ben aan de rustiger kant gaan staan, want aan de kant waar ook gebouwen (horeca) staat vond ik het ietsje te druk.
Ja het stil aan de overkant.

Mooie nieuwe producten gezien, soms leek het mij allemaal erg groots in effecten, maar dat zijn we gewent bij Rubro en krijgen we irritatie momentjes.
De nieuwe knalcake/box was goed hard, maar ja dan kom ik weer terug op....

Finale was prima, alleen had ik wel het idee dat er een aantal artikelen op moesten van de schieter.
Maar het knalde, het was een prima demo en pokke end rijden, maar ik heb een leuke avond gehad.

Top locatie. Drukte bij horeca kant viel reuze mee.was er ook zo weer weg na de show.

Paar mooie producten gezien maar moet haast wel sample zijn. blokken die er al jaren zijn waren een stuk kleiner in uitwerking. Desalniettemin, prima demo. Leuke finale, de fluiters met salutes... Heerlijk!

Wel fijn eens een demo dichtbij huis.

Op het laatste moment toch besloten om te gaan en het was de moeite waard, een knallende opening en een leuke finale met heerlijke fluiters die over gingen in salut.

De producten zagen er goed uit.
360km verder heb ik toch wel besloten dat dit eenmalig was. Volgend jaar zal ik deze overslaan.

Ook ik heb leuke demo gezien met gave nieuwe producten en een aantal oude toppers. Gave locatie en mooi weer wat wil je nog meer. Wel irritante muggen soms maar ja wat wil je bij het water... Kon de pret niet drukken heb ervan genoten!!

Leuke demo meegemaakt. Top producten en een top finale. Die fluitcakes met salute mogen ze wel aan mij verkopen. Wat een geweld. Hier de film van de finale. Volledige demo is nog aan het renderen.

Zeer leuke demo, de spreker met het bekende achterhoeks accent was ook weer leuk aan het woord. Hele dikke producten gezien waar ik zelfs de Immortal Gold eigenlijk 1 van de dikste vond. De nieuwe Transbomber was ook echt genieten! Een stuk dikker dan de klassieker. De Sodom & gomorrah was trouwens echt heel dik, ik snap niet waarom die zo weinig aandacht krijgt. Dat was net een profblok!

Finale was zeer fraai. Shells hadden geen toegevoegde waarde voor de show, ik had liever puur blokjes gezien. Komt gewoon door het kaliber. De fluit naar salute cake... ik ben verliefd! Iemand die mij weet te vertellen welk product dit was? De salutes gingen door merg en been! Snoeihard zoals Loots dat zou zeggen...

Ja die 2 Immortal Golds maakten meer indruk dan 2x Transbomber. Zouden wel samples zijn want heb nog nooit een straatfilm gezien waar dat goud zo breed schiet.

Back
Bovenaan