[Demo] Huisman Vuurwerkdemo - 15 december 2022

Hele mooie show weer! Idd wat de rest ook zegt stak de Kingstown Hangover erboven uit. Ik ben wel erg benieuwd wat er allemaal in het "toetje" zat, prachtig!

Laatst bewerkt:
Schitterend verzorgde demo met hier en daar een grapje erg tof.

Topper van de avond inderdaad met kop er boven uit de hangover, maar de willow 2 collor was ook erg mooi.

Cracker variations viel me ook goed op, de rest was weer een beetje van het zelfde vooral die wckd six.... wat een saaie samenstelling.

Toch aan het twijfelen om die hangover te bestellen, jammer van de 149€ iemand daar nog een goede winkel voor? Ik zag ergens in Amersfoort deze staan voor 119 + 20% gratis, iemand nog een betere deal? Hehe

€ 100 bij Ebbers in Giesbeek

Hele mooie demo gezien!
Hangover was echt heel erg dik!
Ik ben ook benieuwd welke boxen er in het begin van het toetje zijn geschoten de eerste 4 a 5 boxen, Erwin?
Bedankt voor het organiseren.

Gisteren weer een hele mooie demo gezien en al weer genoeg inspiratie opgedaan voor volgend jaar. Dat alles enkel werd geschoten dikke prima, een beter beeld hoe iets in de straat gaat presteren is er niet.

Toppers van de avond qua cakes Sidney Sunrise en Cracker variations.

Mijn buurman baalt als een stekker wilde beide bestellen maar de Cracker Variations was al uitverkocht, gelukkig voor hem wel nog de laatste Sidney Sunrise kunnen bestellen.

De Zena Trimph blijft in mijn ogen nog steeds een toppertje. Tailgate Fan mssn wel beste tailbak op NL consu gebied, blij dat ik die 2 keer heb besteld.

Absolute topper de Kingstown Hangover, burst was gewoon snoeihard. Erwin kan jij bevestigen dat dit productie was?

Huisman Vuurwerk bedankt voor de mooie demo en dikke finale, de 29e kom ik mijn bestellingen weer met plezier ophalen

Alles, maar dan ook echt alles, wat wij gisteravond hebben geschoten kwam uit onze uitlevervoorraad. Elk item dat we geschoten hebben, heb ik moeten minnen op onze verkoopvoorraad. Zoals ook meerdere keren gezegd gisteravond was dan ook alles productie. Een enkeling is na afloop nog even meegelopen naar het Schietveld en heeft in de aanhangwagen met "afval" kunnen zien dat het echt allemaal normaal gelabelde producten waren.

Natuurlijk willen we iedereen bedanken voor de massale opkomst en de mooie woorden!!

Jullie maar ook wij hebben genoten! Volgend jaar zeker weer!!

Een hartstikke leuke demo gehad gisteravond!
Mooie producten geschoten, en inderdaad top dat er per stuk werd geschoten. :handsup:

Nogmaals bedankt Gizmo75.

Zou je wellicht de schietlijst van de finale kunnen delen?
Alvast bedankt!

Op veler verzoek de inhoud van het "Toetje", onze Finale:

- One Loud Cloud
- E-Pulz
- Crackling Fan 2.0
- G.O.L.D.
- Final City Trip
- Santa Domingo
- Triple X
- Mega Mine

Hier mijn filmpjes nog, voor het eerst met een gopro gefilmd.

Nog even uitzoeken hoe alles werkt en moest opzoek naar een goede video bewerker.

Ha Gizmo, welke GOLD is er precies geschoten? Kan op de Huisman-website niet direct vinden welke het is.

Alvast bedankt!

De G.O.L.D van VWT

Dat is deze inderdaad. Deze topper hebben we speciaal voor de Losse Verkoop ingekocht, samen met nog een aantal andere extra artikelen. Na de Kerst gaan we die artikelen toevoegen aan de website.

Deze artikelen zijn dus niet in de Voorverkoop te bestellen en komen verspreid over de drie Losse Verkoop- en Afhaaldagen in plukjes bij ons binnen zodat we elke dag wat beschikbaar hebben voor de Losse Verkoop.

Back
Bovenaan