[Demo] Huisman Vuurwerkdemo - 15 december 2022

Vond de triump tegenvallen

Daarin tegen zaten er verassende cakes tussen vond ik
ga zeker weer wat bij bestellen:haha:

Leuke demo gezien.
Ik heb mijzelf verbaast wat iedereen zo wegloopt met de Transbomber.
Wat is dat een stuk afval vuurwerk zeg.
Maar ja, het zal wel aan mij liggen.

Mooie foto's gezien.

Bedankt weer voor deze Demo was geweldig weer na 3jaar :)
kingstown hangover was echt topper
Funke viel me ook niet tegen :)

tansbomber niet mijn ding helaas

Een van de. Transbomber ook weer prima, alleen prijstechnisch voor 125€ minder interessant.

Wat een burst had de Hangover heerlijk zeg en cracker variations wat een cake!

Heb ook gefilmd morgen zal ik hem uploaden

Zo als altijd weer een prima demo in Huissen. De Funke en Luypaers cakes vond ik er alle drie boven uit steken. Bij de compounds natuurlijk de Tailgate Fan en ik vond de Zena Multi FX Box goed. Mooi hoe de fluiters door de wolkjes van de mine komen vliegen en de finalecake bleef lang doorgaan.

Leuke demo gezien, finale showtje lekker rammen! En tjah ik was eigenlijk klaar met bestellen… maar na het zien van de kingstown hangover gaat er toch nog een bestelling uit zometeen!

Top demo! Kingstown Hangover by far het beste vd avond. Zena Triumph blijft goed en cracker variations erg goed. Verrassend vond ik de glitter willow 2 colorz en pyro Rockstar.

Vond vooral de eerste cake van de transbomber echt matig overkomen. Jammer, was precies dit jaar overstag gegaan en er 3 in bestelling gezet..

Zo als altijd weer een prima demo in Huissen. De Funke en Luypaers cakes vond ik er alle drie boven uit steken. Bij de compounds natuurlijk de Tailgate Fan en ik vond de Zena Multi FX Box goed. Mooi hoe de fluiters door de wolkjes van de mine komen vliegen en de finalecake bleef lang doorgaan.
Vond Funke juist tegenvallen, vooral de blitzgewitter. Meeste producten van Magnum hebben goede burst, staken er echt bovenuit.
filmpje van de finale:

Schitterend verzorgde demo met hier en daar een grapje erg tof.

Topper van de avond inderdaad met kop er boven uit de hangover, maar de willow 2 collor was ook erg mooi.

Cracker variations viel me ook goed op, de rest was weer een beetje van het zelfde vooral die wckd six.... wat een saaie samenstelling.

Toch aan het twijfelen om die hangover te bestellen, jammer van de 149€ iemand daar nog een goede winkel voor? Ik zag ergens in Amersfoort deze staan voor 119 + 20% gratis, iemand nog een betere deal? Hehe

Zojuist teruggekomen van een schitterende demo! Heel erg veel mooie producten gezien en een knallende finale. Hierbij wat beelden.

20221215_195149.jpg

Back
Bovenaan