[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe het er nu naar uitziet eindigt de lopende freak actie komende zondag. Dan zullen we de shop opnieuwe in gaan richten en met kortingen gaan werken over de reguliere verkoopprijzen.

De twee laatste toevoegingen kan je nog ook nog niet bestellen.
"Bonbridge Thunder Storm 175 shots" is er niet verkeerd uit moet ik zeggen

Hoe het er nu naar uitziet eindigt de lopende freak actie komende zondag. Dan zullen we de shop opnieuwe in gaan richten en met kortingen gaan werken over de reguliere verkoopprijzen.

Geef die luitjes bij Magnum nog maar ff een schop onder de reet dan dat ze opschieten met het filmpje van de R.T.C. :D

@de Driesprong: ik heb een bestelling erin staan met ophaal moment op 29 december van 07:30 tot 8:00.
Nu wil ik eigenlijk nog iets bestellen, alleen is er enkel 1 afhaal moment beschikbaar op 29 december tussen 11:00 tot 11:30 uur. helaas moet ik om die tijd ook iets ophalen bij een van de concurrenten (oops). is het misschien mogelijk om de extra order die ik wil plaatsen, in het tijdvak te plaatsen van het afhaal moment van 07:30 tot 08.00 uur? alvast en bedankt, en als deze vraag al eerder is gesteld, mijn excuses.

Laatst bewerkt:
@de Driesprong: ik heb een bestelling erin staan met ophaal moment op 29 december van 07:30 tot 8:00.
Nu wil ik eigenlijk nog iets bestellen, alleen is er enkel 1 afhaal moment beschikbaar op 29 december tussen 11:00 tot 11:30 uur. helaas moet ik om die tijd ook iets ophalen bij een van de concurrenten (oops). is het misschien mogelijk om de extra order die ik wil plaatsen, in het tijdvak te plaatsen van het afhaal moment van 07:30 tot 08.00 uur? alvast en bedankt, en als deze vraag al eerder is gesteld, mijn excuses.

Stuk terug heeft de Driesprong deze vraag al beantwoord. Stuur rond eind november een mail met welke van de 2 afhaalmomenten je voorkeur heeft en dan maken zij het in orde. Samenvoegen wordt geen probleem.

Wat een aanbod toch....budget 225€....ik twijfel echt, triple x en insane monsterbox, of 1 tournament...

Weet niet of dat mag ik in dit topic hoor ��, 1e posts

1. Betekend dit dat na het opnieuw inrichten van de webshop de prijzen van de artikelen die er nu op staan dan gaan stijgen?

2. Kunnen we de Triple Stage, Knistern Blumen en Leider Spielerei ook nog verwachten? Of de Neon Ghost van Bonfireworks lijkt mij ook echt een topper afgaande op de film.

Verder echt complimenten voor de assortiment samenstelling en de prijzen gedurende het jaar.

Bestelling geplaatst, dagenlang getwijfeld, wegens het mooie aanbod, dammnzzz wat was het lastig. Uiteindelijk is dit hem geworden

27 Primal Instinct 1 21 % € 42,75 € 42,75
1878 Triple-X 281 shots DUBBELE
compound
1 21 % € 155,00 € 155,00
1565 Pyro Code 1 21 % € 15,75 € 15,75
BTW 21 % € 37,05
Totaal € 213,50

Nu nog een lvc bon van 50% korting bij Zena Olen voor een mooi 30 mm blok van luypaerts en me collectie voor dit jaar is compleet ��

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan