De Driesprong
VWC lid
Hoe het er nu naar uitziet eindigt de lopende freak actie komende zondag. Dan zullen we de shop opnieuwe in gaan richten en met kortingen gaan werken over de reguliere verkoopprijzen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe het er nu naar uitziet eindigt de lopende freak actie komende zondag. Dan zullen we de shop opnieuwe in gaan richten en met kortingen gaan werken over de reguliere verkoopprijzen.
Ben ik mooi net op tijd geweestHoe het er nu naar uitziet eindigt de lopende freak actie komende zondag. Dan zullen we de shop opnieuwe in gaan richten en met kortingen gaan werken over de reguliere verkoopprijzen.
Denk dat ze geisterblitz nog even uitgooien en dan is het klaarBen ik mooi net op tijd geweest
Komt er inderdaad nog een afsluitende klapper?
Geef die luitjes bij Magnum nog maar ff een schop onder de reet dan dat ze opschieten met het filmpje van de R.T.C.![]()
Eentje wel jaVoor die € 4,20 kan je de gok wel wagen ��
Hij is nu wel te bestellen, zie ikDe twee laatste toevoegingen kan je nog ook nog niet bestellen.
"Bonbridge Thunder Storm 175 shots" is er niet verkeerd uit moet ik zeggen
@de Driesprong: ik heb een bestelling erin staan met ophaal moment op 29 december van 07:30 tot 8:00.
Nu wil ik eigenlijk nog iets bestellen, alleen is er enkel 1 afhaal moment beschikbaar op 29 december tussen 11:00 tot 11:30 uur. helaas moet ik om die tijd ook iets ophalen bij een van de concurrenten (oops). is het misschien mogelijk om de extra order die ik wil plaatsen, in het tijdvak te plaatsen van het afhaal moment van 07:30 tot 08.00 uur? alvast en bedankt, en als deze vraag al eerder is gesteld, mijn excuses.
Wat een aanbod toch....budget 225€....ik twijfel echt, triple x en insane monsterbox, of 1 tournament...
Weet niet of dat mag ik in dit topic hoor ��, 1e posts
Triple X zeker en nog een trackmania box ofzo erbij!
Magnum lanceert binnenkort de video van de R.T.C en wij kunnen jullie alvast verklappen dat dit een klapper van je-wel-ste wordt![]()