Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Onderweg![]()
Word de Massive ook geschoten in de finale? Gaan er ook even een kijkje nemen.Prachtige lijst, geen Massive?
Hier in Ede is het niet al te best.... Maarja wij komen ook gewoon die kant uit.
Afgezien van het weer was dit weer een goede demo. Wonderfull world won duidelijk van de Immortal Gold. Nu stond er ook veel wind en zijn de effecten totaal anders. Mocht je toch voor 1 goudbak gaan, dan is mijn keuze snel gemaakt. Crackling Chry 2.0 van Zena was ook beduidend beter dan de New Moon van Royal. Daarbij ook nog 4 euro goedkoper. Rising Stars van Zena was ook goed. Its mine ook een mooie cake. Wel redelijk aan de prijs voor een paar lichtkogels. Met de eerdere actie met 30% korting was de prijs voor mij beter geweest. Rest vond ik zelf niet heel spectaculair, maar dat lag ook voor een groot deel aan het belabberde weer.
Demo was verder goed georganiseerd. Volgend jaar weer voor de 3de keer er bij
Dan nog een vraag: welle salute cake werd er in het toetje geschoten? Deze had blauw en rode lichtkogels met titaniumboeket.