Demo: Huisman Vuurwerk Huissen 18 december 2014

Hier in Ede is het niet al te best.... Valt me mee dat het tot nog toe gewoon doorgaat.

Wij vertrekken ook zometeen richting Huissen

Ga er zo ook heen met een maat van me, hoop ook echt dat de wind wat gaat liggen. Moet zeggen dat het hier nog meevalt kwa weer

Huisman bedankt ik heb genoten, op de terug weg afgezet door een medewerker van Huisman bij het busstation! Heerlijk sfeer proeven:D

Des ondanks het weer toch , genoten van de show.
Stond te kijken dat toch veel poten aardig presteerde ook al wast het weer k.t.
Chry crackeling een vette bak en de silver blink purple mooi flink tempo ook al ging die geheel af.
Goeie opbouwende finale gezien, bedankt huisman voor deze fijne demo weer!

zo hoort et zo zie je de kwaliteit. Iets wat wel goed zit bij aantal merken vooral die huisman verkoopt. Kon er niet bij zijn ivm kerstpakket halen en werk borrel maar hoop volgend jaar hier een kijkje te kunnen nemen en zal met smart wachten op de video.s van dit jaar :)

Afgezien van het weer was dit weer een goede demo. Wonderfull world won duidelijk van de Immortal Gold. Nu stond er ook veel wind en zijn de effecten totaal anders. Mocht je toch voor 1 goudbak gaan, dan is mijn keuze snel gemaakt. Crackling Chry 2.0 van Zena was ook beduidend beter dan de New Moon van Royal. Daarbij ook nog 4 euro goedkoper. Rising Stars van Zena was ook goed. Its mine ook een mooie cake. Wel redelijk aan de prijs voor een paar lichtkogels. Met de eerdere actie met 30% korting was de prijs voor mij beter geweest. Rest vond ik zelf niet heel spectaculair, maar dat lag ook voor een groot deel aan het belabberde weer.
Demo was verder goed georganiseerd. Volgend jaar weer voor de 3de keer er bij ;)
Dan nog een vraag: welle salute cake werd er in het toetje geschoten? Deze had blauw en rode lichtkogels met titaniumboeket.

Laatst bewerkt:
Die salute cake met rode en blauwe tails is waarschijnlijk de Matrix van Burn It van Zena.
Had m afgelopen jaarwisseling en echt een topper met harde burst.

Crackling Chry 2.0 is echt een super waaier. Beste chrysantheum waaier op dit moment.

Afgezien van het weer was dit weer een goede demo. Wonderfull world won duidelijk van de Immortal Gold. Nu stond er ook veel wind en zijn de effecten totaal anders. Mocht je toch voor 1 goudbak gaan, dan is mijn keuze snel gemaakt. Crackling Chry 2.0 van Zena was ook beduidend beter dan de New Moon van Royal. Daarbij ook nog 4 euro goedkoper. Rising Stars van Zena was ook goed. Its mine ook een mooie cake. Wel redelijk aan de prijs voor een paar lichtkogels. Met de eerdere actie met 30% korting was de prijs voor mij beter geweest. Rest vond ik zelf niet heel spectaculair, maar dat lag ook voor een groot deel aan het belabberde weer.
Demo was verder goed georganiseerd. Volgend jaar weer voor de 3de keer er bij ;)
Dan nog een vraag: welle salute cake werd er in het toetje geschoten? Deze had blauw en rode lichtkogels met titaniumboeket.

*schop*

En de demo:

(Let wel, ik zit met de wind ik de rug vrij ver van Gizmo af, dus het omroepen is iet wat zacht!)

Namens het volledige Huisman Vuurwerk Team willen we iedereen bedanken voor de mooie woorden maar vooral ook voor het trotseren van het slechte weer. En zonder jullie was het gisteravond waarschijnlijk niet doorgegaan...

Ca. 20min. voor aanvang kregen we namelijk in eerste instantie geen goedkeuring van de instanties omdat er op dat moment een enorme bui uit het niets opdook met hele harde windvlagen. Samen met de bezigers hebben we de instanties echter weten te overtuigen van een iets andere opzet waardoor de veiligheid van het inmiddels behoorlijk toegestroomde publiek beter konden garanderen. Dat betekende dat we op het allerlaatste moment de schietposities en publiekspositie nog volledig moesten omgooien en het publiek op ruim 100 meter afstand moesten zetten. Door hulp van velen, waaronder ook jullie, is het gelukt om toch alles in goede banen te leiden. Daarom nogmaals dank voor jullie hulp, aanwezigheid en doorzettingsvermogen!!

Natuurlijk vervlogen de effecten door de harde wind en regen, maar veel artikelen presteerden ondanks het slechte weer nog behoorlijk goed. Naast de artikelen die al genoemd zijn kwamen er ook enthousiaste reacties van het publiek op de Sirens en Wonderful World van Royal. En hetzelfde geldt voor de Vuurwerkmania-artikelen. Vooral de El Presidente sprong er bovenuit.

Volgend jaar weer!!

Had ook al een klein stukje op je fb bericht geplaatst:

Het was een prima demo, helaas van de bigmomma maar ik hoop toch echt dat die de 31ste beter presteert.
Over het weer hebben we met zijn allen helaas niet veel over te zeggen, je kunt het niet veranderen.
Het viel mij ook zeer mee hoe het meeste vuurwerk presteerde.
Sirens en wonderful world waren echt zeer mooi. De Crackling Cry 2.0 is een topper deze vind ik beter presteren dan de new moon.
Ookal waren we zeiknat, wij hebben erg genoten van de demo ende finale knalde ook lekker door.
Wel ben ik benieuwd welke knalcakes je tussendoor zag met ti-boeket, die knalde goed( is dus al eerder gevraagd in het topic).

Ondanks het drama weer en moddervoeten, toch een hele geslaagde demo. ***lig ook voor Huisman, die er toch veel werk van hebben gemaakt. Maar jullie hebben het goed opgepakt en het tempo zat er lekker in.

De schietlijst was erg interessant. Vooral die Crackling Chry van Zena die de New Moon er volledig uitblies. Maar ik moet zeggen dat vooral het bevlogen commentaar van Gizmo75 het verschil maakte. Het is toch anders als een echte freak de producten 'aan elkaar praat'. Ik heb ook wel eens gehad dat er alleen nummers en prijzen werden genoemd, dat is toch een stuk minder gezellig haha.

We zijn toch naar demo gegaan. Zaten een aantal produkten tussen die ik nog niet gezien had maar wel besteld had. Daar dus geen spijt van gehad. Leuk je nog super snel gesproken te hebben op t schietveld. Kon t zeer waarderen dat t door is gegaan. En dat er alles aan gedaan is om t ook ddoor te laten gaan. Viel me wel op dat er toch een aantal produkten tussen zaten die t goed deden ondanks nat en harde wind. Vond de Big Momma een drama. Men's Gear vond ik persoonlijk een helemooie cake. Immortal vond ik ook mooi. Laatste keer dat ik die zag was 2 jaar geleden bij de demo van Mantel. Crazy Kamikaze een topper van een cake. Blij dat ik deze besteld heb. Net zoals de Gravity. Lekkere fluiters en hoog. En dat allemaal op 120 meter afstand ipv de gebruikelijke 60 meter.

Kortom genoten van de demo ondanks t hollandse weer.

Gizmo en Huisman bedankt voor de demo. Tot de 29ste :D

Back
Bovenaan