Hier ook even een klein verslagje van mij
Nog nooit eerder heb ik een demo van Huisman bijgewoond. Maar deze eerste keer smaakte naar meer! Ik ben inmiddels al heel wat demo's afgegaan in de laatste jaren. Deze demo is werkelijkwaar helemaal niets op aan te merken. Ik ben echt aan het zoeken naar punten van kritiek, dingen die verbeterd kunnen worden. Maar ik kan het niet vinden.

Ik kom niet verder dan: zet het rood/witte afzetlint wat beter vast met extra paaltjes, zodat de kiddo's er niet mee lopen te klooien.
De pluspunten zijn er in overvloed. Er is een uitgebreide schietlijst met vele producten (klein en groot), van verschillende importeurs. Nieuwe cakes als primeur, oude classics, en toppers die nooit eerder zijn geschoten op deze demo. Het omroepen was prima hoorbaar en ik moet Erwin complimenteren met hoe hij het aan elkaar praat. Ik weet dat het niet altijd makkelijk is om een leuk verhaaltje te houden bij elk product, maar het is je verdomd goed gelukt

Het elektronisch ontsteken verliep vlekkeloos en de (eveneens elektronisch ontstoken) finale was ook erg goed opgebouwd. Je hebt echt niet veel cakes nodig voor een spetterende finale. Als je ze goed kies en aansluit, kun je met een klein aantal nog een goede finale neerzetten met een degelijke opbouw.
Inhoudelijk over de producten...
Er werden slechts drie artikelen van Lesli geschoten, maar alledrie hebben ze mij niet overtuigd. Zeker de Pyro Psycho stak schril af bij de rest van de demo. Ik vond ook Vuurwerkmania lang niet altijd overtuigend. De merken die er voor mij in positieve zin uitsprongen, waren Vuurwerktotaal en Zena.
De toppers waren Gate of Heaven 1 (burst!), Freak Show, Werewolf, Hallucinator, Massive, Gravity, Crackling Fan, Hardstyle Box.
Huisman, bedankt! Ik heb er van genoten

En mijn lift uiteraard ook bedankt
(Mijn films staan in de producttopics)