[Demo] Happy Copy Den Haag 22 december 2017

moontan

VWC lid
wanneer: 22-12-2017 (bij slecht weer: 27-12-2017, 19.00 uur)
waar: Den Haag
tijdstip: 19.00 uur
wat: demo consumentenvuurwerk
winkel: Happy Copy (Lekker Knallen)
collecties: Wolff, Witte Vuurwerk

wordt de jackhammer, geschoten zo ja, is het dan een sample of productie aangezien productie al binnen is hoop ik dat productie geschoten wordt.

Ik ben aanwezig :)

De schietlijst valt me tegen :sad: Met een demo zo laat in december, moet je toch veel meer leuke, NIEUWE, artikelen kunnen schieten.

Ik ben een keer bij deze demo geweest. De locatie is prachtig, de mensen achter happy Copy zijn allemaal hele toffe en leuke mensen. Maar het bezoekersaantal kwam niet hoger dan 30-40. En dat in den Haag?
Weet iemand waar dat aan liggen?

Ik ben een keer bij deze demo geweest. De locatie is prachtig, de mensen achter happy Copy zijn allemaal hele toffe en leuke mensen. Maar het bezoekersaantal kwam niet hoger dan 30-40. En dat in den Haag?
Weet iemand waar dat aan liggen?

Geen idee Fred, ook ik ben er een keer geweest en ik moet eerlijk zeggen dat ik de locatie ruk vind. En inderdaad wel midden in Den Haag, maar niet in een directe drukke woonomgeving. Misschien wordt er te weinig reclame voor gemaakt ?

Geen idee Fred, ook ik ben er een keer geweest en ik moet eerlijk zeggen dat ik de locatie ruk vind. En inderdaad wel midden in Den Haag, maar niet in een directe drukke woonomgeving. Misschien wordt er te weinig reclame voor gemaakt ?

Ik denk dat dit ook te maken heeft met de reclame hierin, tevens zie je ook echt dat het liefhebbers zijn want anders ga je niet de afgelopen jaren een demo organiseren om je producten te tonen zodat je hoopt meer te verkopen dat is totaal niet winstgevend als er maar tientallen bezoekers zijn.

Tevens vind ik de locatie kwa geluid perfect, geeft een scheef beeld met de realiteit als je een cake in de straat stookt maargoed, de locatie is voor de rest perfect te bereiken met het ov!

Zijn er morgen nog mensen van VWC aanwezig?!

Hoe was de Stars over Vienna? Daar twijfel ik nog flink over!

Presteerd goed, net als de Stars over Paris eigenlijk altijd presteerde, verder vond ik de Mirage, Grand Crown, Cruelty en de Cruel Traction wederom fantastisch.

Back
Bovenaan