Demo Handelstunter Goes 09-12-11

ilvan

VWC lid
Op vrijdagavond 9 december organiseert Handelstunter een vuurwerkshow. Zij verkopen Lesli vuurwerk.

Datum: vrijdag 9 december 2011
Aanvang: 20.00 uur
Adres: Albert Joachimikade in Goes (achter de praxis)

Ik ben hier misschien ook wel aanwezig. Nog niet zeker, maar altijd wel leuk zo'n demo en niet echt ver weg.

Zeker leuk, voor mij harstikke dichtbij, ik kan lekker op de fiets ! :)

Voor het eerst in heel wat jaren trouwens, dat er weer een demo hier in Goes is, en vooral dat er ook een vergunning daarvoor is gegeven... hulde !

Ze weten bij handelstunter wel hoe ze de mensen moeten trekken. Reclame op busjes, acties via twitter, nu weer een show... Doen ze niet vekeerd toch voor een zaak die net een jaar vuurwerk verkoopt...

Ilvan,
Bedankt voor je lovende woorden. We proberen er idd veel aan te doen om het iedereen naar de zin te maken. Een show leek ons wel heel erg leuk, voor bekendheid, het nieuwe assortiment te laten zien en de mensen in en om Goes iets aan te bieden. Ook doen we dit jaar weer de actie onder de klanten, win €500,- gratis vuurwerk(voor volgend jaar)en de Stichting Jayden vuurpijl is er ook weer. Kortom we proberen het voor iedereen leuk te maken. Ook met de verkoop van kerstbomen en oliebollen hopen we aan meer wensen te kunnen voldoen. Mocht je (of iemand anders) nog ideeen hebben, we staan overal voor open!
Een knallende groet, Handelstunter

Voor de overige reacties:
Harstikke leuk als jullie erbij zijn. Onze intentie is om er een vervroegd oud & nieuw van te maken, inclusief oliebol. En voor degene die hun bestellijst die avond of de zaterdag erna inlevert is er een gratis "Magisch Lucht"moment t.w.v. € 5,99 kado. Ook zo hopen we het een ieder naar zijn zin te maken.
Tot 9 december? Een kanllende groet, het team van Handelstunter

hier ben ik waarschijnlijk ook bij, maar helaas gaat het (volgens buienradar) wel aardig regenen de 9de. hopelijk niet tijdens de show :)

Ben benieuwd welke producten ze gaan schieten.. Iemand de lijst :p

Naja we zien wel. Weer ziet er goed uit vooralsnog !

leuke show, alleen wel een mafkees die de hele tijd nitraten en vlinder liep ter gooien -.-'. voorderest mooie cake's met effecten die soms wel tot de grond kwamen :blink: en een spetterende finale. helaas niks gefilmd

Back
Bovenaan