Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Topper! Aardig van je dat je dat aanbiedt!Benieuwd wat er geschoten gaat worden vanavond! Mocht er iemand nog een taxi nodig hebben vanuit omgeving Doetinchem dan laat maar weten.
Vorige jaar afkeur en met kooi. Dat zal de reden zijn dat die nu hier voor 5 tientjes staat..Niet duur 5 tientjes voor Forza 5!
2 van besteld. Wou de King crackling bi P4P bestellen maar piste net naast de pot…Niet duur 5 tientjes voor Forza 5!
Welke producten zijn dit op 5:25? Vooral die waaiers en de i shape blauw rood? Zijn losse producten denkEindshow van vanavond!
Weet niet precies welke het waren maar ik vermoed dat een deel van de finale bij Passion4Pyro vandaan kwam. Aangezien hun busje ook op het terrein aanwezig was. En omdat het duidelijk een zwaarder kaliber was.Welke producten zijn dit op 5:25? Vooral die waaiers en de i shape blauw rood? Zijn losse producten denk
Zeg dat. Al dacht ik: steek die reservelont aan. Maar ja, zouden wel regels aan verbonden zijn aangezien bij 1 vonkje de brandweer er bijna wordt bijgehaald om te dovenEindshow van vanavond!
Leuke demo wel, vooral de 1,2 inch blokjes van Broekhof kwamen wel goed uit de verf. Riakeo was mooi, jammer dat het tweede blok er geen zin aan had...
denk niet dat dat 30mm isWie weet wat er geschoten werd vanaf 5:42
Daar kwamen aardige klappen vanaf, heerlijk
Als ik zou moeten gokken zou ik zeggen F3 van SRPYRO.Wie weet wat er geschoten werd vanaf 5:42
Daar kwamen aardige klappen vanaf, heerlijk