Demo Elst 12-12-2009

Dank je wel Bert voor het plaatsen van deze show op de agenda.
Ik ben benieuwd met welke collecties de Vuurwerkstunthal op de markt gaat komen.
De eigenaren van de Vuurwerkstunthal zijn wij van Vuurwerkcrew bij zo wat elke demo van de importeurs tegengekomen.
Liefhebbers in hart en nieren, kenners ook, dat belooft wat.!!!!

Aanvullende info Vuurwerkshow Vuurwerkstunthal Elst 12-12-09

Aanvullende info Vuurwerkshow Vuurwerkstunthal Elst 12-12-09

Plaats : Elst
Provincie : Gelderland
Winkel : Vuurwerkstunthal/Pyronet
Wat : Consumentenvuurwerk DEMO collectie Nederland met superfinale :bonk:
Waar : Sportpark de Pas, Groenestraat 45, Elst
Tijd : 20.00 uur
Geschoten door: Katan
Collecties:
Mercurius, Schuurmans, De Kruiterij, Bonfireworks, Lesli, Beko en Broekhoff.
Introductie van eigen importlijn Pyrotopper No. 1 en 2

Groetjes en tot 12 december! Plaats genoeg op de tribunes van voetbalclub Spero!

Ben hier hoogst waarschijnlijk ook bij, word wel een keer tijd om vuurwerk weer in het echt te zien. :p

Laatst bewerkt:
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
aplaus voor vuurwerkstunthal te elst de hele show was geweldig
stuk voor stuk mooi en dan die finale ongelovelijk dit was nog beter dan proffesioneel vuurwerk gewoon. de waal in flammen viel hierbij in het niets.
ik heb alles gefilmd en komt zo spoedig mogelijk op de site.
als het lukt!

Vond het ook een leuke demo. Ging eigenlijk alleen voor de Bonfireworks cakes en deze vielen duidelijk op tegenover de rest. Wel moet ik zeggen dat de burst van Ferro cakes nog een stukje harder gingen. Dit was duidelijk hoorbaar. Als je goed naar het filmpje kijkt pik je de Outrageus er ook zo uit.
En de Wodka blue en Gorgeous waren de beste cakes van de avond vond ik als je ziet wat je voor dat geld krijgt...TOP!

Heb zelf ook nog wat filmpjes gemaakt met mijn telefoon van de Bonfireworks cakes. Als ze op de computer van goede kwaliteit zijn dan zal ik ze ook nog posten.

Op de heen weg werd er ook nog gecontroleerd door de poltitie op de snelweg. Waarschijnlijk alcohol en vuurwerk controle, maar wij mochten gelukkig doorrijden zodat we toch nog optijd waren voor de demo.

Laatst bewerkt:
Vond het ook een leuke demo. Ging eigenlijk alleen voor de Bonfireworks cakes en deze vielen duidelijk op tegenover de rest. Wel moet ik zeggen dat de burst van Ferro cakes nog een stukje harder gingen. Dit was duidelijk hoorbaar. Als je goed naar het filmpje kijkt pik je de Outrageus er ook zo uit.
En de wodka blue en treasure island waren de beste cakes van de avond vond ik als je ziet wat je voor dat geld krijgt...TOP!

Heb zelf ook nog wat filmpjes gemaakt met mijn telefoon van de Bonfireworks cakes. Als ze op de computer van goede kwaliteit zijn dan zal ik ze ook nog posten.

Op de heen weg werd er ook nog gecontroleerd door de poltitie op de snelweg. Waarschijnlijk alcohol en vuurwerk controle, maar wij mochten gelukkig doorrijden zodat we toch nog optijd waren voor de demo.

Ik ben het niet met je eens wanneer je vertelt dat je waar krijgt voor je geld.

Ook vond ik de cakes van Profesional art als ik me eigen niet vergis, erg tegenvallen. Kleine boeketjes, zachte bursts.

voorderest vond ik de finale wel erg leuk!

Ieder natuurlijk z'n eigen mening over de twee cakes van Bonfireworks, maar die twee vond ik toch zeker een van de betere als je kijkt naar de prijs die je betaald in vergelijking met de rest van wat er geschoten is.

Professional art 5005 en 5030 hadden zeker een harde burst, maar de boeketten waren verder niet bijzonder groot, maar dat staat ook niet in mijn reply. De Professional art 5014 was inderdaad niet hard kwa burst, maar dat kan je ook niet verwachten van een 100sh cake. En de Ferro Select 5163 was inderdaad een vieze tegenvaller voor 85,-. Heb helaas niet alle cakes gefilmd anders had ik het kunnen laten zien met een filmpje.

Was jij trouwens diegene die ook met een camera stond op de parkeerplaats?

Even wat cakes geupload, de burst zijn niet goed te horen, maar de kleuren zijn wel goed te zien. Elke cake word per 2 onstoken:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Back
Bovenaan