Demo Elst 10-12-2010

moontan

VWC lid
Plaats : Elst
Provincie : Gelderland
Winkel : Vuurwerk Stunthal
Wat : Vuurwerk DEMO
Waar : Rijkerswoerdseplas in Elst/Arnhem
Tijd : 20.00 uur

Laatst bewerkt door een moderator:
Let op: de locatie van bovenstaande Demo is gewijzigd!! De demo zal nu plaats vinden bij de Rijkerswoerdse Plassen tussen Elst en Arnhem. Parkeren doe je bij Eetcafé De Woerd te vinden aan de Rijkerswoerdsestraat 46 te Elst. Met een beetje mazzel is De Woerd open en kunnen we een biertje, bitterballen en vlammetjes happen...:D

Ook die schietlijst staat inmiddels online, klik hier!!

EDIT: ook de datum blijkt gewijzigd en is nu vrijdag 10-12-2010 geworden!!

Laatst bewerkt:
ben benieuwd hoe hij dit jaar word was vorig jaar een erg mooie show!
vandaag gaat de winkel in elst open ga er gelijk even langs.

Let op, datum klopt niet van dit topic;

Onze demo is op vrijdag 10 december aan de Rijkerswoerdseplas in Elst/Arnhem aanvang 20.00 uur.

Zouden jullie dit aub willen aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Vuurwerkstunthal

ben net terug van deze weer geslaagde demo! werden echt top producten geschoten. vooral de nieuwe producten zoals de zodiac, raccoon en crown king waren erg goed. wel jammer van die enorme ijsbaan waar het afgeschoten werd en de mot regen. maar verder een erg goede show met een lekkere finale ik zeg volgend jaar weer:)!

Het was inderdaad weer top en jammer van de regen, de wind en de kou. Maar het mooie vuurwerk maakte ons weer helemaal warm van binnen!! Of kwam dat door de Gluhwein... :D

Anyway, net als vorig jaar heb ik de finale van de demo met mijn telefoon gefilmd, maar helaas is door de regen de kwaliteit niet echt fantastisch:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Beetje jammer dat die blagen in het begin zoveel irritant commentaar hebben waardoor ik een stukje aan de wandel ga, maar we moeten het ermee doen.

ik heb ook alles gefilmd maar gelukkig mocht ik voor het publiek filmen misschien heb je me wel gezien. vind het ook altijd vervelend als het publiek dwars door je film heen praat maar dat kun je natuurlijk niet veel aan doen! verder vond ik het een erg mooie show zoals ik al zij! met mooi vuurwerk:)

Als je voor de koek en zopie tent stond met een professionele camera op statief dan heb ik je inderdaad zien staan in de grote plassen smelt- en regenwater... :wink:

Maar was jij afgelopen zaterdag toevallig 's middags ook niet in Elst om ff bij te praten?

Ben benieuwd naar jouw filmpje, die is ongetwijfeld van betere kwaliteit!

ja op 4december was ik er ook nog:) en inderdaad stond in het smeltwater:(.
mijn film is opzich wel goed gelukt alleen door de motregen afentoe een beetje appart beeld doordat het op de lens kwam wat erg zonde is. en ik heb nog een probleem dat het uploaden van mijn filmpjes de laatste tijd niet meer lukt. dus word nog moeilijk.

het is me toch gelukt met het uploaden:). alleen is het filmpje erg onscherp door die motregen wat ik al zij. alle andere filmpjes van de producten zijn beter gelukt en die zet ik er de komende dagen ook op.

hier mijn filmpje van de finale:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan