Demo Eemnes 27-11-2009

Ik deel de mening van Fred, zoals hij vorig jaar werd geschoten, heeft ook mijn voorkeur, maar dit was zeker een unieke ervaring met die bands haha, vooral de drumband samen met het vuurwerk was erg leuk en sfeervol.

Er was weer vanalles geregeld, vooraf in de kantine, bij de show ook genoeg gelegenheid om goed te staan, muziek, beeld en geluid, prima geregeld weer. Naderhand een hapje en een drankje in de tent naast het pand, lekker verwarmd, was echt super!

Complimenten en grote dank aan Witte Tenten en Dream Fireworks, was weer een erg leuke avond, had hem zeker niet willen missen! Ook aan alle leden die (tóch :p) zijn gekomen een bedankje, was weer topgezellig zo met elkaar!

:bye:

Ik had het liever ook gezien zoals vorig jaar vond het dit jaar te lang duren. Vooral met die kou is dat geen pretje :p.

Vette maja is btw wel geschoten in de demo volgens Evelien maar ik heb het zelf niet echt gezien :p Maar wat wil je met 500+ potten die er geschoten werden :bonk:

Was zeker gezellig helaas niet zoveel aan de meeting kunnen doen maja dat kan een andere keer ook nog :D

Marijn/Witte tenten bedankt voor de demo en alles er omheen :)

Na een reis van 2 uur weer netjes ontvangen door Anneleen. Even later Evelien ook nog even gesproken. Toch blijven ze de warme familie sfeer houden bij Marijn, echt top. Iets voor achten naar het schietveld. Wij in de veronderstelling dat het een Demo was. Maar als je de hoeveelheid potten zag staan was die waan snel weg. Wat een ongelooflijk mooie show. En dan te bedenken dat het enkel en alleen consumenten vuurwerk was. Inderdaad waren de pauzes wat verwarrend maar ik denk dat we allemaal blij mogen zijn dat de show uiteindelijk door mocht gaan. En de regenbui weer hield er weinig mensen van om niet te blijven kijken. Al met al een zeer geslaagde avond. Marijn/witte tenten bedankt voor deze zeer succesvolle avond hij was meer dan de moeite waard. Toppie

Was er ook bij, had ook wat anders verwacht. Maar ze hebben een mooie show opgezet en er is veel vuurwerk de lucht in gegaan. Kon helaas niet bij de meeting zijn.

Hier mijn filmpje: klik hier

Alleen jammer van de regen dat er af en toe een spetter op de lens terecht kwam.

sany0315frame964.png

Zeer leuke demoshow gezien. Het praatje van Evelien was leuk, en vooral het verhaal over de vos heeft m'n hart geraakt :D Ook het jongetje wat z'n moeder kwijt was zorgde voor een sensationele twist tijdens de demo.
Het idee met bandje en fanfare was leuk verzonnen. Tijdens de show ook nog enkele op en neergaande fonteinen gezien, wat origineel was. Diverse leuke en mooie producten gezien, waaronder de pot Goud, Grof Geschut en de cakes met zilveren spinners. Ook de fluiters waren aardig om te zien. Na afloop naar de winkel gegaan om foto's te nemen en wat te drinken in de tent waar het flink gezellig was!

sany0304frame313.png

sany0311frame1883.png

sany0310frame38.png

sany0319frame30.png

Producten die mij opgevallen zijn:
- Goud (Grote boeketten en veel goud)
- Grof Geschut (Grote gouden kamuro's, harde knallen en helderblauwe mines)
- Een cake met erg mooie zilveren spinners met rode tips en daarna zilveren spinners met groene tips (Felle Nel?)
- Een cake met zilveren spinners naar boeketten; zie plaatje 3 (Een van de Levensgenieters? Jorus Rampestamper? Kwaaie Knaller?)
- Een cake met grote gouden palmen?
- Manon het Kanon (begon erg slecht met zachte knalletjes, maar eindigde met harde knallen en flitsen en een salvo van fluiters naar harde knallen)
- ADHD (lekker tempo, fluiters en waves, prijs is erg hoog)

Wie kan mij vertellen of ik in de goede richting zit wat betreft de potten met zilveren spinning tails of zijn er andere 'spinning' aanraders van Marijn?

sany0319frame483.png

sany0320s.jpg

sany0332frame685.png

Ik was zeker gezellig.
Weer bijgepraat met een fiks aantal mede freaks.
En gisteren lekker veel lol gehad.

De show vond ik erg mooi, ondanks dat ie af en toe inkakte, maar ja dat kwam door het weer.
75% van me foto's kan ik wegdoen, want ik heb de regendruppels niet weggegveegd.

Verder na de demo gezellig, maar maakte die ,,zanger'' een pokke herrie zeg.
Ik ben na een tijdje gewoon weggevlucht uti die tent en ik ben in de winkel gaan staan.
Wat al meer mensen hadden gedaan.
Vind ik toch een min punt, dan staat er zo'n gast te jammeren en dan staat de muziek ook nog te hard.

En ja hoor, de sigaar moet weer eens wat te zeiken hebben.:wink:

ja erg top allemaal maar de opset van de show zoals vorig jaar zou ik ook leuker hebben gevonden ook de finale hadden ze van mij breder mogen opzetten dan had het er meer uitgesprongen ook mis ik steeds de pijlen tijdens de show
maar zoveel potten heb ik nog nooit gezien bij een demo
vond het super gezellig

Binkenparade, pijlen worden nooit geschoten omdat er dan een grote afstand moet worden genomen (120 meter dacht ik..) en dan is de rest van het vuurwerk niet meer mooi om te zien.. vandaar dat deze er helaas nooit bij kunnen zijn.

Nou, daar ben ik ook weer eens. Ik kan wel een heel verhaal gaan ophangen over deze demo, maar ik denk dat ik weinig nieuws meer kan vertellen :) Alles is wel zo'n beetje gezegd.
Ik heb in elk geval een bijzonder leuke avond gehad! De show was groots en goed, en de opkomst was ook groot. Bedankt aan Willem en kornuiten, bedankt aan Witte Tenten en hun personeel, bedankt aan alle forumleden die aanwezig waren!

Ik heb aardig wat op film vast gelegd. Hier is een aantal fragmenten van de show. Ik geloof dat het meerendeel wel op film staat, uitgezonderd de losse producten tijdens de demo.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
De cakes die in het 4e filmpje bij ong. 1.47 min. beginnen zijn een van m'n favorieten, erg mooie spinning tails. Kan iemand mij vertellen welke potten dit zijn? Een van de Levensgenieters?

Off-topic: heeft iemand buiten de Daybreak en Levensgenieters nog andere aanraders voor mooie spinning tails?

De cakes die in het 4e filmpje bij ong. 1.47 min. beginnen zijn een van m'n favorieten, erg mooie spinning tails. Kan iemand mij vertellen welke potten dit zijn? Een van de Levensgenieters?

Off-topic: heeft iemand buiten de Daybreak en Levensgenieters nog andere aanraders voor mooie spinning tails?

Levensgenieter A heeft inderdaad wel wat spinning tails. Maar het is lastig te zeggen of het die cake is die je ziet.
Binnen Marijn zijn er nog wel meer cakes met van die silver spinning tails, namelijk:
- Wakkere Dodo
- Felle Nel
- Jorus Rampestamper
- Kwaaie Knaller
- Woeste Willem

Vuurwerk nu al de lucht in
Redactie - 3 december 2009..

BAARN - Over vuurwerk kan je praten, maar echte liefhebbers willen het zien. Met die gedachte in het achterhoofd organiseerden Marijn Vuurwerk en vuurwerkverkoper Witte Tentenverhuur vrijdagavond een grote vuurwerkshow in de weilanden aan de Zandheuvelweg in Baarn. Niet alleen vuurwerkliefhebbers die de aankondiging van de show hadden gezien kwamen opdagen, ook voorbijgangers zetten hun auto stil om een kijkje te nemen. 'Wij waren op weg naar Amersfoort en kwamen toevallig langsrijden toen de eerste pijlen de lucht in gingen. Prachtig, die kleuren' zegt de heer Ter Gouw uit Hilversum, die zich met zijn kinderen vergaapt aan het siervuurwerk. 'De kinderen zijn nog wel heel klein, wij houden het nog maar een jaartje bij sterretjes.' Het vuurwerk, met klinkende namen als Woeste Willem en Bokkige Bob, is te koop via http://www.witte-tentenverhuur.nl of in de winkel aan de Oud Eemnesserweg 13 in Eemnes. (Foto: Foto Miché)

A16FD71F-730D-472A-8F06-4387975708EB.jpg

Ook ik heb weer genoten van dat waanzinnig aparte vuurwerk wat vorige week geschoten is op de demo. Zoals vele echte liefhebbers was ik vooral benieuwd in welke cake die girondola-achtige spinners te vinden zijn,behalve dan in de swaffelaar.
Nou, deze Lucky Luke heeft ze gevonden hoor, Het Daltonpakket heeft zowel de rode als de groene en hoewel ik niet echt van plan was om bij de witte tenten m'n bestelling te doen, gaat t hem toch wel weer worden dit jaar.

In het kader van beter laat dan nooit.
Hier een aantal foto's van mij.

DSC_7658_Medium_.JPG

DSC_7660_Medium_.JPG

DSC_7665_Medium_.JPG

DSC_7672_Medium_.JPG

DSC_7675_Medium_.JPG

DSC_7681_Medium_.JPG

DSC_7683_Medium_.JPG

DSC_7688_Medium_.JPG

DSC_7691_Medium_.JPG

DSC_7704_Medium_.JPG

DSC_7708_Medium_.JPG

DSC_7736_Medium_.JPG

DSC_7766_Medium_.JPG

DSC_7768_Medium_.JPG

DSC_7780_Medium_.JPG

DSC_7845_Medium_.JPG

DSC_7848_Medium_.JPG

DSC_7858_Medium_.JPG

DSC_7859_Medium_.JPG

DSC_7891_Medium_.JPG

DSC_7895_Medium_.JPG

DSC_7897_Medium_.JPG

DSC_7938_Medium_.JPG

DSC_7944_Medium_.JPG

DSC_7960_Medium_.JPG

DSC_7980_Medium_.JPG

DSC_8010_Medium_.JPG

Sommige foto's zijn iets vervormt, omdat er water op de lens zat.
Excusses daarvoor.

Back
Bovenaan