Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was een leuke demo, had wel meer producten willen zien maar toch helpt dit met de keuzes maken.
Alleen snap ik iets niet, op de schietlijst stond een kleine finale en dan stond er product Havana pakket, ik heb producten van Royal gezien, China by Night zat er ook tussen dacht ik. Is de een verkooptruc zodat mensen die pakketten kopen? Of was het echt allemaal Havana en labelen ze Royal dus om?
Ja klopt, dat merkte ik ook staat ook op de film, dan hoor je mij zeggen Hé deze heb ik al gezienIk denk dat dit gewoon hoort bij de finale en geen omgelabelt product is.
Het was de bedoeling dat we veelal producten van de havana zouden gaan schieten.
Maar door het ontbreken van alle info die aangemeld moet worden voor de vergunning zijn we op Royal over gegaan daar dit allemaal makkelijker bij de hand was.
Mocht er beeld materiaal zijn zou ik het graag willen zien aangezien ikzelf aan het fakkelen was en er dus weinig van gezien heb
grtz
Ik post en pb je de link wel als het erop staat, was jij diegene die op het einde zwaaide?
Dat was ik idd![]()
Dat is niet gek het was een donkere vlek bij het publiek!!!