Demo Den Bosch 17-12-2010 Vuurwerk Orthen

Beeld materiaal

Beeld materiaal

Er stond iemand met een camera de show te filmen heeft die ook alles gefilmd? Ik jammer genoeg niet had camera van me ouders mee met reserve batterijen maar die waren ook op:S Balen dus. Dus is er iemand voor mij die film of een link er na toe?
Alvast bedankt:D

om de link te vinden van diegene die het had gefilmd met die camera zal niet meevallen. Wel heb ik het zelf gefilmd met mn mobiel. Even om een kleine indruk te geven, gelukkig staat wel heel de show erop. Alleen heb ik even alle vuurwerkstiltes ertussen uitgeknipt en het geluid loopt niet helemaal gelijk vandaar muziek. Maar toch even om een kleine indruk te geven:

De finale
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De demo exclusief de finale
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vergeet niet duimpje omhoog te klikken & te abboneren :)

Vuurwerk DenBosch - Finale 2010-2011 gefilmd door : mvv15
Bijschrift: Dit is de finale van de vuurwerkdemo in den bosch van 17-12-2010Het is een mix van pakketten van havanna en ander vuurwerk door elkaar heen. Spectaculair!

+ YouTube Video

Back
Bovenaan