Torrr
VWC lid
8 inch ??????????????
zojuist ook een bevestiging gekregen dat er daar inderdaad tot 8 inch wordt geschoten. Ik hoop wel dat er iemand in die buurt dit op film wil gaan zetten en het hier wil posten, alvast bedankt en veel plezier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
8 inch ??????????????
zojuist ook een bevestiging gekregen dat er daar inderdaad tot 8 inch wordt geschoten. Ik hoop wel dat er iemand in die buurt dit op film wil gaan zetten en het hier wil posten, alvast bedankt en veel plezier.
Naast de proff show, welke merken worden er verder geschoten aan consumenten vuurwerk?zojuist ook een bevestiging gekregen dat er daar inderdaad tot 8 inch wordt geschoten. Ik hoop wel dat er iemand in die buurt dit op film wil gaan zetten en het hier wil posten, alvast bedankt en veel plezier.
Idd 20:00 begint t spektakel. Net gebeld en de beste man zei klokslag 20:00 uur gaat de 1ste de lucht in.![]()
en de tijd ?