Demo: Damen Vuurwerk Zoelen 12 december 2013

8 inch ??????????????

zojuist ook een bevestiging gekregen dat er daar inderdaad tot 8 inch wordt geschoten. Ik hoop wel dat er iemand in die buurt dit op film wil gaan zetten en het hier wil posten, alvast bedankt en veel plezier.

zojuist ook een bevestiging gekregen dat er daar inderdaad tot 8 inch wordt geschoten. Ik hoop wel dat er iemand in die buurt dit op film wil gaan zetten en het hier wil posten, alvast bedankt en veel plezier.

Ik ben er met mijn camera en denk dat ik niet de enigste ben met een camera.

Dat wordt wel weer wat vanavond! :cool: Naast de proff show, welke merken worden er verder geschoten aan consumenten vuurwerk?

Zoww das lekker ! Jammer dat ik moet werken vanavond en het een beetje uit de buurt is :p
Have fun voor de mensen die gaan, en natuurlijk wel even filmen :-)

Dit is tevens de laatste keer dat er 8 inch wordt geschoten door Damen. Volgend jaar zal het een inch minder groot zijn. (info van Damen zelf)

Hier zijn we bij, met een mannetje of 5. Altijd lekker deze demo, en een klein stukje voor mij! Hoe laat begint het? Ha-Ha! :bonk:

Haha die finale was epic. Hier alvast de video van de finale! Maarliefst 12 minuten!! Oa profblokken shells en keiharde knallers op het eind!!!

Dit was gewoon een demo waarin er gewoon keihard geracht werd! Geen poespas, maar gewoon schieten!

Zo zeg!,het was me weer een geweldige finale van Damen vuurwerk.
Heb er van genoten en leuk om wat bekenden daarbij gesproken te hebben.

Back
Bovenaan