[Demo] China Red Scheveningen - 07-03-2020

Te ver weg, maar natuurlijk reuze-interessant omdat ik veel producten gekocht heb ik de freak-actie.
Ik neem aan dat er mensen zijn die dit gaan filmen en online zetten?

Alvast bedankt daar voor!!

Groeten uit het hoge Noorden

Veel plezier op het strand!
Ik houd de Posts vanuit het ziekenhuis in de gaten (Dochter voor onderzoeken)

Veel plezier daar, iets te ver weg, maar prima weertje voor een demo. Benieuwd naar de beelden..

Het was niet zo druk bezocht en er stond een stevig en fris windje maar mooie produkten gezien van China Red.
De volgende producten sprongen er voor mij het meest eruit.
- Las Fallas, goede harde dreunen die lekker galmde tegen het Kurhaus.
- Dog, Pig en Rooster
- Crack Attack
- Best Solution
- Construction
- Patriot

Voor mij waren dat de Mistral (leuk potje voor die 5 euro), Crack attack, Ghost Town, V master en de Magic in the air.
Het was niet zo druk bezocht en er stond een stevig en fris windje maar mooie produkten gezien van China Red.
De volgende producten sprongen er voor mij het meest eruit.
- Las Fallas, goede harde dreunen die lekker galmde tegen het Kurhaus.
- Dog, Pig en Rooster
- Crack Attack
- Best Solution
- Construction
- Patriot
Valt me op datik geen obsessed en bulldozer (de 2 paradepaardjes)in dit lijstje zie staan. Die sprongen er niet bovenuit?

De bulldozer kan ik me niet goed herinneren maar de Obsessed was me goed bevallen. Ben blij met de aankoop ervan.

Vind de Pig, Rooster en de Dog zeer goed.
De mistral is wel beter dan de manipulator.
Helaas had ik de schietlijst niet bij de hand en wist dus niet wat er op elk moment werd geschoten. Zal dus de rest nog ff een keer terugkijken.

Ook ff geweest. Tering koud brrr..

Dog : prima ding
Pig : erg matig
Rooster : erg matig
Im a fan : snel maar goed
Crack Attack : heel goed
Ghosttown : aardig, geen beste burst
Best Solution : topper,wel erg snel
V Master : prima
Bulldozer : harde burst, goed begin,karig midden en heerlijk einde.
Magic in the air : goede burst, matige eerste cake, de rest wel aardig, niet bijzonder.

Vond de mistral, las fallas en magic in the air mijn favorieten. Bulldozer was niet verkeerd alleen door de stevige wind waren de waaiers beetje uit shape. Viel me wel op dat er toch aardig wat producten best lage knallers had. Al met al was het leuk om bij geweest te zijn, echo tegen de boulevard was een leuk extra'tje :p

Back
Bovenaan