demo, Busscher Hengelo 9-12-11

Ondanks dat ik al jarenlang niet meer bij Busscher ben geweest, roept het nog steeds erg warme gevoelens bij mij op. Hier ging ik vroeger als kleine dreumes samen met mijn pa, de welbekende kleine sierpakketjes kopen. Ook hier heb ik mijn eerste knallers gekocht, echte bamboo crackers, gevolgd door de welbekende "echte" astronauten. Tot de 9e mensen!:)

Ik kan er helaas niet bij zijn.
Dit jaar voor het eerst niet bij Busscher besteld en ga naar de show in Nijverdal waar ik een grote bestelling heb gedaan.
Mede tukkers veel plezier op de nieuwe locatie en zie graag de show alsnog online.

deze winkel ken en kom ik ook al zolang ik besta , elkjaar bestel ik er wel vuurwerk ,is het niet voor mezelf dan wel voor mijn 2 zoons , en ook ditjaar zal het niet anders zijn hahahahhah.
ookal is het voor ons nu een eindje rijden ook wij zullen proberen bij de demo aanwezig tezijn .

grtzzz

ps heeft iemand toevallig nog zoéen groot bestel formulier van afgelopen jaar zoja kun je die hier dan online zetten

de schieter zal Cafferata zijn.

en als ik de vergunning lees zal het vuurwerk worden afgeschoten op grote vijver. (ponton)
of de vijver moet totaal bevroren zijn,dan heb je geen ponton nodig :p

super locatie volgensmij hoor :cool:

Dat maakt mij wel heel nieuwschierig.
Ben totaal niet bekend daar.
Ben benieuwd wat het wordt de 9de.

Zo snel al ja?
Die zijn er dan lekker vroeg bij.
Nog 2 weekjes wachten dus voor de eerste folder.

Oeh... twijfels :shy:
Deze is tegelijk met de demo van Valk in Nijverdal.
Wil eigenlijk beide wel ff zien

zo bam! heb weer een nieuwtje.

er is een speciale gast 9 december namelijk: Jan Bruins (stadionspeaker FC Twente)

verder is er gratis koffie en thee voor de liefhebbers.
Alleen voorafgaand aan de show, dus nu moeten we zeker komen :p

gr.oerend

ik ga hier ook heen en heb nog plaats vrij in de auto als je mee wilt een geen vervoer hebt stuur mij een pb heb nog 3 plaatsen vrij

Misschien een onbelangrijke vraag voor sommige,maar voor mij niet,dus vandaar.
Wordt alles per stuk geschoten of per 2 of 3 of meer?
Persoonlijk vind ik per stuk beter te beoordelen qua effecten dan met meerdere.
En ook meer de moeite waard om te kijken,ook al woon ik er 10 km vanaf.

Wel leuke demo alleen erg slecht dat het half uur later begon. Het was vreselijk koud. Verder was het wel leuk gedaan. Wat wel een erg negatief punt was was dat er geen zware potten zoals extreme salute geschoten mochten worden vanwege veiligheid.

Wel leuke demo alleen erg slecht dat het half uur later begon. Het was vreselijk koud. Verder was het wel leuk gedaan. Wat wel een erg negatief punt was was dat er geen zware potten zoals extreme salute geschoten mochten worden vanwege veiligheid.

En dat snap ik namelijk niet. Waarom mag men de extreme salute niet schieten ivm veiligheid...?
De afstand van de toeschouwers naar het ponton was denk ik wel minimaal 60 meter. En dan lijkt mij het logisch dat alle consumenten cakes geschoten mogen worden.
Is dit niet het geval, dan vraag ik mij ook af of de cakes dan voor de consument verkocht mogen worden.
Persoonlijk ga ik gewoon uit van een publiciteitsstunt, zodat de consument lekker kan denken dat het heel heftig is en dat de winkelier er een run op kan verwachten.

Back
Bovenaan