[Demo] Baarn Papo Nijhof

davidh

VWC Meteoroloog
22 december 20.00, ondergetekende praat eea weer aan elkaar... ik zorg voor bijpassend weer... :wink:

Bijlagen

• Screenshot_20181202-164039.jpg
    Screenshot_20181202-164039.jpg
    116,8 KB · Weergaven: 0
  • IMG_20181202_164454.jpg
    IMG_20181202_164454.jpg
    158,2 KB · Weergaven: 0
De finale schijnt dit jaar toch wel erg gaaf te worden na klachten dat het tegenviel vorig jaar. Tijd voor een stevige verbetering....schieten idd 1.2 inch, komt omdat we niet op de parkeerplaats schieten maar op het kale terrein iets verder op waar we twee jaar geleden ook stonden. Bij Nijhof op de parkeerplaats mag max 1 inch geschoten worden...

Prima weer vanavond voor een mooie show!

Hi Davidh

Bestelling al 2 weken terug gedaan.

Het was zeker prima schietweer. kom er net vandaan. Prachtige schietlijst van 22 cakes. En een verrassende vette finale. 3 Vette 40m hoge vuurwerk connected cakes volgens mij.

Volgens mij duurde dat 6 a 8 minuten lang. Welke waren dit. Zijn deze wel te krijgen bij jullie.

Dit past nooit in een straatje hahaha
:bonk::handsup::yes:

Hulde aan de organisatie ook. Top gedaan!

Prima producten, verassend goeie finale. Maar waarom die harde pleuris muziek die steeds harder ging terwijl de boxen dat geeneens aankonden. Meerder mensen die zich hier aan stonden te storen, evenals de lampen richting publiek. David kwam nauwelijks boven de muziek uit en het publiek verloor daardoor een beetje de aandacht. Finale was echt genieten!

Hi Davidh

Bestelling al 2 weken terug gedaan.

Het was zeker prima schietweer. kom er net vandaan. Prachtige schietlijst van 22 cakes. En een verrassende vette finale. 3 Vette 40m hoge vuurwerk connected cakes volgens mij.

Volgens mij duurde dat 6 a 8 minuten lang. Welke waren dit. Zijn deze wel te krijgen bij jullie.

Dit past nooit in een straatje hahaha
:bonk::handsup::yes:

Hulde aan de organisatie ook. Top gedaan!

3 cakes? De finale bestond uit allemaal losse vuurwerktotaal producten :bonk:

Fijn dat iemand het wel top vond. Ik vond de demo niet zo prettig. Het omroepen ging prima en ook het vuurwerk en de in grote getale aanwezige verkeersregelaars kon ik zeer waarderen.

Wat echt verschrikkelijk was was de muziek die keihard voor en tijdens de demo werd gedraaid. En dan bedoel ik niet eens de muziek keuze maar vooral het volume. Voor de demo probeerde ik met andere freaks een gesprek te voeren maar we moesten echt in elkaars oren schreeuwen om ons verstaanbaar te maken. Tijdens de laatste boxen werd het volume nog harder gezet zelfs zo hard dat de speakers het niet aan konden. Naast het volume is muziek een no go tijdens een demo omdat de films die wij maken en delen met vuurwerk zo copyright claims krijgen op youtube. Ten gevolge kunnen mensen op mobiele apparaten of in een ander land de films niet kijken. Tijdens de finale stond ook compleet willekeurige muziek keihard aan. Een muziekje voor of na de demo kan prima en tijdens een pyromusical snap ik het ook maar dit was voor veel liefhebbers een grote ergernis. De disco lampen en laser voegde wat mij betreft ook niets positiefs toe ik hoop dat dat gratis was. Anders volgend jaar aan nog meer vuurwerk uitgeven :wink:

Ik kan we overigens wel voorstellen dat sommige normale consumenten het helemaal prima vonden.

De producten waren goed om te zien. De DER HAMMER was veel mooier dan dat ik in films had gezien. Echt een goed kleurenspektakel. De finale was ook echt goed. Lekker rammen! Alleen het eind van de finale was het net niet. De salvo's kwamen niet lekker uit de verf maargoed toch een vermakelijke show gezien.

geluid wordt aan gewerkt volgend jaar en daar zal ik persoonlijk op toezien... verder misten we een geluidbox verderop het terrein..nieuwe dj dit jaar... hmmmm.. voor verbetering vstbaar... dank voor alle opmerkingen
ook niet elke cake ging goed af..
de finale.. whow, vetste in jaren aldaar..

Laatst bewerkt:
Ik vond het juist een van de betere edities van afgelopen jaren.Echt dikke producten gezien.ik stond in het midden van het veld precies ter hoogte waar de cakes geschoten werden.Voor een demo sta je er dan best dicht bij en door de omliggende gebouwen komt de burst stevig over. Helaas was de omroeper hier niet te verstaan, maar daardoor ook geen last van de muziek. En als kenner kom je er zonder omroeper ook wel uit..

Dan de producten. Wat opviel is het grote verschil in burst. De massive en spinnerz 2 Colorz knalden by far het hardst. Maar ook de Final Colorz en Final gold hadden een duidelijk hardere Burst dan de andere blokken.

De hallucinator 2.0 viel enorm tegen en de de supertolles 6 vond ik erg meevallen. Ben blij dat ik de White Red rebel er bij heb zitten dit jaar... Der Hammer viel ook zeer in de smaak.

De finale was errug lekker. Mooi om te zien wat je kunt bereiken met NL producten.begin ook de rode sterren van de matrix steeds meer te waarderen...

Nouja ik vond het weer leuk!

Ja beste vwc'ers, Shell-Martijn leeft ook nog :)
Bijzonder druk en chaotisch jaar achter de rug. Dit was dus pas mijn eerste demo van het jaar.
Zelfs in tegenstelling tot voorgaande jaren mijn eerste gevoel weer met vuurwerk :p

Deze demo bij Nijhof heb ik al jaren overgeslagen dus toen ik daar aankwam had ik echt zoiets van waar worden we nu dan heen geleid? Verwachte het terrein van Nijhof zelf :)

We waren er al op tijd en netjes ontvangen door de bekende mevrouw die ik nog kende van onze eerste demo bij Nijhof toen ze nog oliebollen rond bracht voor de kinderen :thumbup:

Locatie is super dacht ik meteen.

Al snel werd het drukker en gingen de laser lampen en de muziek aan.
Ik dacht nog, als ze maar geen harde muziek aan zetten tijdens het schieten...

De demo was mooi, liep lekker door, mooie producten!
De finale was zeker netjes te noemen, had ik niet verwacht :)

Enig minpunt, ik hou niet van muziek tijdens een demo. Ik snap dat het leuk is voor de dagjes mensen noem ik het maar. We stonden al over de helft van het veld om de muziek minder te horen.
Maar die vage DJ zette het steeds onregelmatig harder, niet om aan te horen.
Spreker was niet te verstaan waar wij stonden, dus achterin helemaal niet meer.

Volgende demo: muziek op een laag (achtergrond) volume en de spreker duidelijk hoorbaar.
En ik miste wel de verkoop van oliebollen :D

Ik ging er eigenlijk onverwachts heen, had dus ook niet mijn camera mee. Toch besloten om eea te filmen met mijn mobiel. Deze moet ik nog beter instellen en zat ik lekker met mijn dikke vinger voor het linker audio kanaal :D

Gewoon lekker kijken zeg ik :)

Jammer zeg, nog tips voor leuke demo's in de buurt van Amersfoort? Volgens mij is de kalender niet helemaal volledig

Back
Bovenaan