[Demo] Avri Bloem- en tuincentrum Oosteind - 9 december 2023

Veel plezier aan iedereen die gaat. Schietlijst ook al bekend? En toevallig iemand die van a tot z filmt en online zet?

Veel plezier aan iedereen die gaat. Schietlijst ook al bekend? En toevallig iemand die van a tot z filmt en online zet?
Bij deze de schietlijst

Bijlagen

• 20231209_194411.jpg
    20231209_194411.jpg
    62,6 KB · Weergaven: 0
  • 20231209_194402.jpg
    20231209_194402.jpg
    78,2 KB · Weergaven: 0
  • 20231209_194359.jpg
    20231209_194359.jpg
    75,1 KB · Weergaven: 0
  • 20231209_194338.jpg
    20231209_194338.jpg
    90,9 KB · Weergaven: 0
Het viel inderdaad qua uitwerking erg tegen, de helft is ook niet afgegaan (kan niemand iets aan doen natuurlijk). Jammer.

Vocht problemen wellicht?

De show maakte het helemaal goed wat mij betreft. Verder jammer van de vele weigeraars en de wind.

Toch blij dat deze demo wel doorging

De Finale maakte de demo de moeite waard want die was kort maar wel krachtig. Op deze manier voegt de muziek ook echt iets toe.
Qua producten kwam een hoop niet echt lekker over, veel weigeraars en last van de wind. De Rainbow/ Something Different blijft wat mij betreft echt een topper en de Full Assault is gewoon zoals op de film met een prima burst.

De show vond ik erg sterk, dikke glimlach naar gekeken. De producten zelf vielen veelal erg tegen, ook ontzettend veel weigeraars of dingen die te vroeg afgingen. Vond het geen beste reclame voor wolff vuurwerk. De maximiser had leuke effecten maar damn wat een prijskaartje hangt eraan.

Kan me wel vinden in de ervaringen hier.

Redelijk teleurstellende producten, veel ging niet of maar gedeeltelijk af (vermoedelijk door de regen).

Full Assault was wel goed voor 25mm. Finale was ook leuk, jammer alleen dat er geen salutes waren. Maar dat wisten we van tevoren!

Ik denk dat we niet optimaal kunnen beoordelen, ja het viel tegen. Maar er was flinke wind wat bij 20mm een grote rol speelt. Eindshow zag er fantastisch uit :)

Vanochtend besloten om naar deze demo te gaan, gezien de mooie beelden van vorig jaar. Als ik de schietlijst van tevoren had gezien had ik waarschijnlijk niet gegaan. Nee, dit viel tegen. Ben wel blij dat ik de Full Assault heb besteld, en ook blij dat ik de Final Arcade toch maar niet heb besteld.

De finale was perfect op de muziek geschoten en echt schitterend. Had alleen op iets meer geweld gehoopt!

Was leuk je gesproken te hebben Flutsjah! :thumbup:

Het was lekker om eindelijk weer eens een demo te bezoeken. Het schieten van de demo producten ging zoals hierboven al enkele malen aangehaald is niet helemaal lekker maar de show was zeker de moeite waard. Geen hele lange show maar wel mooi uitgewerkt.

Qua producten was het niet heel bijzonder, het was niet verrassend dat de Return of the Phoenix, Full Assault en Rainbow (Something Different) het uitstekend deden, dat zijn gewoon toppers. De Pyro League viel in positieve zin op, de Master Mind zag er goed uit en Power House (ass.) is ook niet verkeerd. De Maximizer stak eigenlijk overal met kop en schouders bovenuit, dit was de eerste keer dat ik die live zag en ik ben heel content dat ik die al in bestelling heb staan.

En natuurlijk was het leuk om weer even wat mede freaks te spreken!

Blue em Up, Pyro League en Rainbow staken er voor mij bovenuit. De rest vond ik zeer teleurstellend en dat had echt niet met vocht of de wind te maken. De duurste producten presteerden eigenlijk het slechtste en ik heb echt veel te veel crackling gezien.

Het toetje was heel gaaf maar wel aan de korte kant.

Aantal leuke producten gezien hier ondanks de storend harde wind. Wel een gezellige avond gehad, aardig wat bekenden gezien. Finale showtje was kort maar prima.

Ik vond het zelf een behoorlijk chaotische demo, meerdere artikelen weigerden (soms na 1 schot al). Veelal 20mm spul bleef niet overeind staan met de harde wind, maar gelukkig was het droog.

Toppers:
Full Assault
Blue 'em Up
Ghostbuster

De demo liep niet heel goed maar dat lijk me uiteraard door het slechte weer / natte ondergrond en harde wind ( cakes die snel de fik in gingen ). Op een paar producten na was het merendeels slecht. De Full Assault en de Rainbow waren de toppers en de rest was veelal geplof helaas.

Geweldig geschoten finale. Ik ben nooit zo van de pyromusicals maar dit nummer was ook niet zo heel typisch en het was strak geschoten met top producten. Veel stille effecten maar dat is niet altijd erg als de kwaliteit super is. Kort maar krachtig!

Ieder geval super veel respect voor de bouwers en de gene die dit mogelijk hebben gemaakt.

Back
Bovenaan