[Demo] Avri Bloem- en tuincentrum Oosteind - 9 december 2023

De show was krachtig goed in elkaar gezet.
De demo door het weer wat aangetast, producten sloegen af, effecten die wind gevoelig waren verwaaide helaas. Ik kreeg een oud en nieuw gevoel met teveel wind, om de effecten te kunnen zien zoals bedoeld maar de wind maakte dat onmogelijk.

Zal later nog wat posten. Er zaten een aantal toppers bij maar ook echt wel een aantal matige producten. Met name de klein kaliber compounds vond ik echt tegenvallen, zwakke burst, laag tempo.
Topper vond ik de full assault,

Was een rommelige demo. Veel producten die niet afgingen of te langzaam. Paar producten springen er idd bovenuit zoals vermeld. Eindshow kort maar krachtig. Leuk om een paar bekenden te hebben gezien.

20231209_202223.jpg

Het was een gezellige, maar ietwat chaotische demo. Helaas veel weigeraars tijdens het schieten van de producten. En met de harde wind hadden veel producten het ook behoorlijk zwaar. De Full Assault en de Ghostbuster waren wat mij betreft de toppers. De Rainbow a.k.a. Something Different was ook weer prachtig. En de nieuwe ROTP heeft gelukkig gewoon weer lekkere rauwe fluiters. De Blue 'm Up vind ik ook nog het vermelden waard, want dat was een prima blokje.

Het was weer gezellig met alle liefhebbers/vwc leden. Altijd leuk om weer wat leden te ontmoeten!

Aangezien we nog niet genoeg beelden hebben van de finale hierbij ook de mijne. Alle producten gooi ik morgen in losse video's in de betreffende topics.

Een uitgebreide mening:

Demo is zoals altijd goed bedacht en de show was om op te eten. Mooi gebruik van muziek en hele sierlijke effecten! Producten zijn simpel weg gewoon slecht (wind of geen wind) oogt allemaal klein, geen burst en dus geen spreiding, jammer.

Producten die wel echt goed waren uiteraard de full assault, rainbow en pyro league. De meerderheid was om te janken. Maximizer waardeloos en volgens mij niet eens helemaal geschoten want ik telde geen 301 schoten.

Toch had ik graag nog de booster 500 gezien, ga er een beetje vanuit dat dit vergelijkbaar zal zijn met de kwaliteit van de league.

Laatst bewerkt:
Video van mijn kant:

Vond die pauze's tussendoor best irritant bij de demo en de producten spraken mij niet echt aan.
De finale daarentegen vond ik geweldig :)

Gisteravond weer eens de demo bij gewoond bij avri, mijn mening is dat er weinig variatie zit in de producten, het is veelal dezelfde uitwerkingen en weinig variatie. Veel producten vielen me ook echt tegen vooral als ik de prijzen hoor.

De finale show was zeker prachtig in elkaar gezet. Avri dank nogmaals!

Ivm spoeddienst niet kunnen komen maar dankzij de freaks hier en met name door nitraat12(bedankt!) toch nog behoorlijk wat gezien.

En wat ik zag werd ik niet blij mee.

Hoop van hetzelfde in de dozen, kleine boeketten en uitvallers.

Tuurlijk lag dit voor het grootste gedeelte aan het pokkeweer in de middag en de wind in de avond maar ik vond het geen goede reclame. Zeker niet als je er de hoofdprijs betaald.

Zoals vaker hier geschreven vond ik de full assault de betere doos prijs/kwaliteit en de rotp weer als vanouds. Hoewel ik het idee had dattie nier zo lekker hoog ging. Maar das de wind.

Jammer, helaas dat er vorig jaar bij de demoshow een hoop niet afging/weigerde. Maar wel een mooie finale gezien van DFP. En wat was het druk, veel freaks aanwezig ook.

Back
Bovenaan