[Demo] Avri Bloem en Tuincentrum Oosteind 13 december 2019

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Oosteind
Datum: 13 december 2019
Tijdstip: 19:30, aanvang is vanaf 18:30
Schietbedrijf: DFP
Collecties: Nog niet bekend
Bijzonderheden: Op de schietavond hebben we op het geshowde vuurwerk weer een korting van maar liefst 25%. Dit is niet alleen in de winkel zo maar ook op de website. Het beloofd weer een fantastische show te worden met een spetterene finale!

Onze schietlijst voor vanavond:
6422 familie glorie
6424 Familie Triomf
6433 Familie Finale
6436 Familie Kraker
1483 Carolina North & South
1719 Fire Throne
1721 Decibel
1724 Outcast
1722 Stars Over Vienna
1495 Montana
6602 Pyro Fury
6608 Turn The Key Project
--
6613 Airbrush
6616 Pyro Paradiso
6618 Hidden Champion
6621 Overloaded
6617 Ghostbuster
--
6627 The Throne
Omdat er twee items niet geschoten mogen worden hebben we hier vervangers voor ingezet. Deze wordt echter niet geschoten maar staan wel in de actie, ook online.
6540 Jackhammer van 139.95 voor 104.96
1466 Cruel Traction van 149.95 voor 112.46

Vond het wel onhandig staan zeg. Auto's en vrachtwagens op 2,5 meter afstand voorbij rijden. Fietsers en scooters bijna over je tenen.

Gelukkig was het weer prima. Net op tijd droog!

Decibel vond ik voor de prijs een erg leuke cake maar spinners & Wolff ging vorig jaar niet zo goed samen al is de prijs nu een stuk beter.

The Throne viel heel erg tegen. De eerste compound had zo uit de familie lijn kunnen komen. Overigens de hele Familie lijn vond ik zeer tegenvallen ten opzichte van de budget lijn.
Overloaded vond ik dit jaar de meest overtuigende compound. Vorig jaar had ik een wowgevoel bij Ghostbuster maar dit jaar was dat gevoel minder.

De finale was echt top! 3 x beter dan voorgaande jaren. Hoop dat iemand nog gefilmd heeft want die wil ik nog wel een keer terug zien

Vond het wel onhandig staan zeg. Auto's en vrachtwagens op 2,5 meter afstand voorbij rijden. Fietsers en scooters bijna over je tenen.

Gelukkig was het weer prima. Net op tijd droog!

Decibel vond ik voor de prijs een erg leuke cake maar spinners & Wolff ging vorig jaar niet zo goed samen al is de prijs nu een stuk beter.

The Throne viel heel erg tegen. De eerste compound had zo uit de familie lijn kunnen komen. Overigens de hele Familie lijn vond ik zeer tegenvallen ten opzichte van de budget lijn.
Overloaded vond ik dit jaar de meest overtuigende compound. Vorig jaar had ik een wowgevoel bij Ghostbuster maar dit jaar was dat gevoel minder.

De finale was echt top! 3 x beter dan voorgaande jaren. Hoop dat iemand nog gefilmd heeft want die wil ik nog wel een keer terug zien

Touché!

Heb m ff snel met telefoon opgenomen. Handschoen beetje te zien rechtsboven.... Paar stukjes karton in mijn oog en ook NET een stuk beton ontweken :D.

Denk morgen eventjes uploaden voor jullie! (Enkel finale dus)

schitterende finale net gezien hier. Erg strak. Goed neergezet door DFP.

Stond naast Hutter. En die heeft gefilmd.

Zo, andere opstelling met het publiek ten opzichte van andere jaren.Vond ik persoonlijk niet zo'n succes. Het verkeer raasde nu aan je voorbij.

Vond het leuk om even met Bridge(kenner bij uitstek) en Bridge jr gesproken te hebben.

Heb de volgende compounds erop gezet. Bob zegt terecht zo nu zetten we er een tandje bij aan het begin van de films. Vanaf nu de ongeknipte versie.

Airbrush 0.40-2.00
Pyro paradiso 2.30-4.10
Hidden champion 4.50-6.40
Overloaded 7.05-8.20
Ghostbuster 9.00-10.25
The throne 11.30-15.11

Kortom heb weer genoten van het vuurwerk en een hele mooie finale. Bedankt team Bob.:thumbup:

Back
Bovenaan