Demo Apeldoorn 13-12-2009

moontan

VWC lid
Waar: Apeldoorn
Wanneer: zondag 13 december 2009
Wie: Anton’s Evenementenvuurwerk
Opdrachtgever: Robin Hood Vuurwerk B.V.
Wat: demo consumentenvuurwerk
Tijdstip:19.00 - 21.00 uur
Collecties: Broekhoff

webinfo:
http://robinhood.vuurwerkexpert.nl/nieuws/321

Nieuws:

FRANS DUIJTS live bij Robin Hood de Vuurwerkmaster.

2009 was het jaar van artiest en entertainer Frans Duijts. Met de nummer 1 hit "Je denkt maar dat je alles mag van mij" behoorde hij tot de top 20 van best verkochte artiesten dit jaar! Frans Duijts de man die zingt vanuit zijn hart en elk optreden tot een groot feest weet te maken komt naar Apeldoorn om samen met jullie het vuurwerkseizoen 2009 / 2010 officieel te openen.
Naast het optreden van Frans Duijts zullen wij de mooiste en nieuwste 500 gram cake boxen presenteren met een Le Grande Finale als afsluiter waarin wij meer dan 1.000 kilogram vuurwerk de lucht in zullen schieten.

Wanneer: Zondag 13 december, 19.00 - 21.00 uur
Waar: Kanaal Noord, Parkeerterrein Praxis
voor meer info: www.robinhoodvuurwerk.nl

Nou als deze "demo" weer zoals vorig jaar in mekaar wordt gezet, dan moet je er niet te veel van verwachten. Het is allemaal groots op gezet maar toen werd er niet eens omgeroepen welk product er werd geschoten. Laat staan dat je het vuurwerk kon horen afgaan, de muziek stond veel te hard (Dj Jean).
Ik zal wel even komen kijken, maar de camera laat ik thuis.

Ach, ik vond het vorig jaar wel weer eens wat anders :) Ik had het best naar m'n zin toen, gewoon omdat er inderdaad een leuk gebeuren omheen was gebouwd. Muziek was zeker te hard, maar ja, wij stonden op de VIP-plaats dan ook vijf meter voor de boxen :D
Een finale van meer dan een ton vuurwerk is al heel wat hoor! Ik denk dat je je gewoon moet bedenken dat je naar een show toe gaat, niet naar een demo. En de camera mag best mee. Patrick had best een leuke film weten te maken hoor. Met mooi ingezoomde plaatje op de dames op het podium :angel:

De vorige "demo" was inderdaad meer een show. Maar toch altijd leuk om een vuurwerk show te zien om alvast in de stemming te komen toch! :)

En het probleem met de muziek is goed op te lossen! laat je niet naar het grote parkeer terrijn toe lijden waar iedereen staat en het MEGA druk is. Je staat dan op best een afstand en moet constant die rot muziek aanhoren waardoor je geen kloot hoort van het vuurwerk.

Ga in plaatst daar van gewoon naast de winkel staan, aan de openbaren hoofdweg voor de brug. Vlak voor de zonnestudio en de andere winkels in die nieuwebouw appartementen flats. Het schiet terrijn ligt achter de winkel maar een meter of 10 van die weg. Je staat dan dus op een meter of 15 a 20 van het vuurwerk en zeker 60 meter bij die herrie vandaan. Want er ligt tussen Robbin Hood en de Praxis ook nog eens een stuk braakliggend terrijn.

Het is een prima locatie die rustig is en je perfect zicht hebt, en met VUURWERK gelijd om je heen! :)

Gr Mark

Ik geef je helemaal gelijk Mark, maar enkele mensen werden gevraagd om te filmen en vervolgens een dvd te maken. Daarvoor mochten zij in het VIP-vak staan. Zwaar niet over nagedacht werd dat vak 1 meter voor de geluidsboxen geplaatst. Daardoor waren wij niet in de mogelijkheid om verderaf te staan. Want om te filmen was de afstand verder prima. Toen de "show" was afgelopen was ik in de veronderstelling dat de demo nu zou beginnen. Helaas was dat het hahah. Ik was niet de enige die er zo over dacht.

2jaar terug er geweest toen met de lasershow er bij dat was gewoon zeer top.

vorigjaar kon ik niet maar via avptv gezien maar vondt het tegevalle en geluid stond veel te hard. ditjaar kan ik weer niet maandags moet ik al vroeg afrijden

Maak kans op een schitterend vuurwerkpakket t.w.v. 100 EURO!!

Kom naar onze demoshow, maak een filmpje en plaats het voor 20 december op YouTube!
Robin Hood de Vuurwerkmaster bekijkt alle inzendingen en zal op 22 december het beste filmpje belonen met een vuurwerkpakket ter waarde van 100,00 euro.

Stuur een e-mail met je gegevens en de link van het filmpje naar [email protected] Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

http://www.robinhoodvuurwerk.nl/demoavond

De jaarlijkse vuurwerkshow van Robin Hood in Apeldoorn is in gevaar. De gemeente wil geen vergunning geven voor het evenement dat jaarlijks duizenden bezoekers trekt. De organisatie spant een kort geding aan bij de rechtbank in Zutphen

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Apeldoorn wil geen vuurwerkshow

APELDOORN - De gemeente Apeldoorn weigert een vergunning te geven voor de jaarlijkse vuurwerkshow, die komende zondag gehouden zou worden.

De gemeente stelt dat de overlast van vuurwerk binnen de perken moet blijven en dat een vuurwerkshow niet binnen dit beleid past. Bovendien veroorzaakt de vuurwerkshow volgens de gemeente overlast bij omwonenden.

Vuurwerkverkooppunt Robin Hood, dat de vuurwerkshow zou organiseren, heeft een kort geding aangespannen.

http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws/nieuwsartikel/445431/Apeldoorn-wil-geen-vuurwerkshow.htm

Dat zullen ze nu niet meer voor elkaar krijgen, zonde.
Was overigens al verdomd lang sprake van, Apeldoorn mogen er geen shows meer gegeven worden, maar aangezien daar niets over gezegd werd, dacht ik dat het dan tóch goed zat.

Zonde, dan maar een andere show meepakken die avond. :p

Gemeente Apeldoorn is gek geworden

Gemeente Apeldoorn is gek geworden

PFFFF

De gemeente Apeldoorn kan van mij echt een dikke middelvinger krijgen!! :mad:
Het is echt ongelofelijk. Ze staan echt NIETS toe. Ze zijn echt veels te bekrompen en ze willen veel te veel regelen.
Vorig jaar ook al met Garskamp. Die hadden ook de grootste moeite om een verkooppunt te vinden.
Ik las ook al in de krant dat ze nu weer mobiele verkooppunten willen verbieden!!

De gemeente Apeldoorn moet echt ff relaxxen ofzo, want waar ze allemaal mee bezig zijn is te gek voor woorden.

Sorry hoor moest 't ff kwijt...

DEMO GAAT GEWOON DOOR ZONDAG, IS MAAR DAT JE HET WEET.

Las het net op tv Gelderland, kort geding gewonnen, gelukkig maar jongens.

Ahhh heerlijk. Ik ben deze zaterdagmorgen verblijd met een stukje in de Stentor dat de show toch doorgaat. Heerlijk om te lezen hoe de gemeente voor de rechter is gesleept en gepwned is. Ik kon mijn dag niet beter beginnen zeg :D

Het is natuurlijk terecht dat Robin Hood deze zaak gewonnen heeft. De redenen van de gemeente om de show niet door te laten gaan sloegen werkelijk nergens op.

Echt een stelletje lutsers daar in de gemeente en die burgermeester helemaal haha.

Oja en FRANS DUIJTS is er bij dus dit mogen we niet missen jongens :D

Nou hij was weer lekker hoor.
Het was natuurlijk geen demo, maar dat konden we allemaal wel verwachten. Het is volgens mij ook van 1000 kilo naar 100 gegaan door al dat gedoe met de gemeente. Daarom duurde het ook maar een paar minuten >.< maar wel heftig :D lekkere knallen zaten erin.

Heb even het laatste stukje gefilmd:

http://www.youtube.com/watch?v=ZrLC86mcBUE

Jaarlijkse vuurwerkshow dit keer snel voorbij

APELDOORN - De vuurwerkshow van Robin Hood in het centrum van Apeldoorn leverde zondagavond niet op, wat de ongeveer drieduizend toeschouwers er van verwachtten.

De show duurde slechts vier minuten. Dat kwam volgens de organisatie doordat de gemeente Apeldoorn aanvankelijk geen toestemming wilde verlenen. Nadat Robin Hood vrijdag een kort geding van de gemeente won was volgens de vuurwerkverkoper de tijd te kort om bij de provincie een ontheffing te vragen. Daardoor ging slechts honderd, in plaats van de geplande duizend kilo vuurwerk de lucht in en was de show veel korter dan andere jaren. Voorafgaand trad zanger Frans Duijts op.

http://www.destentor.nl/regio/apeldoorn/5944203/Jaarlijkse-vuurwerkshow-dit-keer-snel-voorbij.ece

Zonde hoor. Het was niet eens een show. Eerder een paar doorgelonte serie cakes.
Goede leer voor de volgende keer (niet dat ie er zou komen maargoed) dat je eerst administratief de boel op orde moet hebben voordat je er reclame voor maakt.
Wat er geschoten werd was wel leuk.

Back
Bovenaan