rikkoenjeffrey
VWC lid
Bedankt voor de prachtige finale Ano! Tobias en team super!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De Caïro Crackling werd niet geschoten op deze demo...Top demo, geen poespas en gelul maar gewoon gas erop! En wat een beukers in de finale, genieten! Schietlijst was ook top, helaas viel de tds 400 tegen. De coconut bounty en cairo crackling waren mijn favorieten!
Excuus, ik bedoel de Crackle KingDe Caïro Crackling werd niet geschoten op deze demo...
Zaterdag
Mooi verwoord! Hier sluit ik mij volledig bij aan!Geweldige eindshow zoals we het in Nederland nooit meer zien. Dikke shells van groot kaliber en goede kwaliteit, niks op muziek ook gelukkig. Van een zeer indrukwekkend begin tot meerdere thema's en elke keer weer die dikke Bodenblitzen wat echt subliem was getimed en de finale was helemaal genieten. Kreeg zelfs nog kippenvel omdat het een Spaanse stijl had qua opbouw in tempo wat we vaker zien bij de shows ontworpen door Tobias.
Een top avond gehad, een demo die zeker uniek te noemen is op meerdere aspecten. De productkeuze was dit keer ook veel beter! Alle lof naar Ano Vuurwerk, de bouwers en het schietbedrijf en Tobias voor het ontwerpen ( ik hoop dat ik het zo goed opsom ). Het was de lange rit zéker waard! Hopelijk kunnen we dit nog jaren meemaken