[Demo] Ano Vuurwerk Milheeze - 30 november 2024

Added to Calendar: 30-11-24

Top demo, geen poespas en gelul maar gewoon gas erop! En wat een beukers in de finale, genieten! Schietlijst was ook top, helaas viel de tds 400 tegen. De coconut bounty en cairo crackling waren mijn favorieten!

Super leuke demo en wat een finale, jongens vonden de grondsalutes helemaal geweldig en de golden willows op het einde.

Mijn toppers: de hello fireworks bakke
Thermal event
Coconut bounty

En de jongens vonden de crackling king helemaal geweldig en willen dat ik die nog koop haha

Was een top demo, alles goed geregeld daar. Crackle king helaas snel uitverkocht. Coconut Bounty was top evenals de Philidelphia Splitters

Zwaar genoten, aantal supermooie producten gezien, Coconut Bounty is echt een topper hoor ;)
Wil iedereen bedanken voor de gezelligheid, nog behoorlijk wat handen geschud was fijn jullie allemaal weer eens gesproken te hebben !
Eindshowtje was ook vet met al die snoeiharde groundsalutes, perfect uitgevoerd en heb echt staan te genieten, topavondje

Top demo, geen poespas en gelul maar gewoon gas erop! En wat een beukers in de finale, genieten! Schietlijst was ook top, helaas viel de tds 400 tegen. De coconut bounty en cairo crackling waren mijn favorieten!
De Caïro Crackling werd niet geschoten op deze demo...

Geweldige eindshow zoals we het in Nederland nooit meer zien. Dikke shells van groot kaliber en goede kwaliteit, niks op muziek ook gelukkig. Van een zeer indrukwekkend begin tot meerdere thema's en elke keer weer die dikke Bodenblitzen wat echt subliem was getimed en de finale was helemaal genieten. Kreeg zelfs nog kippenvel omdat het een Spaanse stijl had qua opbouw in tempo wat we vaker zien bij de shows ontworpen door Tobias.

Een top avond gehad, een demo die zeker uniek te noemen is op meerdere aspecten. De productkeuze was dit keer ook veel beter! Alle lof naar Ano Vuurwerk, de bouwers en het schietbedrijf en Tobias voor het ontwerpen ( ik hoop dat ik het zo goed opsom ). Het was de lange rit zéker waard! Hopelijk kunnen we dit nog jaren meemaken

Perfecte avond, met mooie producten!
Complimenten aan de organisatie en de makers van de show! Zit flink wat voorbereiding in, respect!

Complimenten aan iedereen die een bijdrage heeft geleverd voor het mogelijk maken van de show. Van verkeersregelaars tot bouwers etc. Ik heb echt genoten van de demo zelf en zeker van de finale, het bleef maar gaan wat betreft de shells. Was de eerste keer dat ik hier aanwezig was, maar volgend jaar staat bij wijze van spreken al weer in mijn agenda. Ano vuurwerk : :applause:

Geweldige eindshow zoals we het in Nederland nooit meer zien. Dikke shells van groot kaliber en goede kwaliteit, niks op muziek ook gelukkig. Van een zeer indrukwekkend begin tot meerdere thema's en elke keer weer die dikke Bodenblitzen wat echt subliem was getimed en de finale was helemaal genieten. Kreeg zelfs nog kippenvel omdat het een Spaanse stijl had qua opbouw in tempo wat we vaker zien bij de shows ontworpen door Tobias.

Een top avond gehad, een demo die zeker uniek te noemen is op meerdere aspecten. De productkeuze was dit keer ook veel beter! Alle lof naar Ano Vuurwerk, de bouwers en het schietbedrijf en Tobias voor het ontwerpen ( ik hoop dat ik het zo goed opsom ). Het was de lange rit zéker waard! Hopelijk kunnen we dit nog jaren meemaken

Mooi verwoord! Hier sluit ik mij volledig bij aan! :thumbsup:

Echt een heerlijke show zeg, ontzettend genoten. Die bodenblitz waren echt subliem, kwamen vaak terug en ontzettend strak getimed. Heel gave show, lekker wat afwisseling en ik vond hem best verrassend. Ontzettend veel shells, mooie kwaliteit gezien. Dat we dit weer eens mogen meemaken in ons eigen land, waanzinnig hoor!

En wat betreft de gehele demo, ontzag voor de hoeveelheid werk die zoiets kost. Van het alles afzetten, verkeersregelaars tot aan de catering. Erg mooi om te zien zo, top geregeld. Moest even wachten om het parkeerterrein af te komen maar was gelukkig alsnog redelijk gemoedelijk.

Back
Bovenaan