baassie123 VWC lid maandag om 18:29 #163 Meestal laatste zaterdag van november, das al laatste 10+ jaar zo denk ik.
Vuurwerkfeestje NL VWC lid maandag om 18:56 #164 Vreemde is wel dat er nog geen aankondiging is, normaal al rond de zomer.
F frelst68 VWC lid maandag om 18:57 #165 Mijn informatie is dat er dit jaar geen demo zal zijn bij Ano (bron: bedrijf dat de show de laatste jaren heeft verzorgd.)
Mijn informatie is dat er dit jaar geen demo zal zijn bij Ano (bron: bedrijf dat de show de laatste jaren heeft verzorgd.)
Pyromun VWC lid maandag om 18:58 #166 Dat zou jammer zijn. Nog nooit geweest en ik heb me voorgenomen om deze dit jaar zeker mee te gaan pakken. Blijft weinig meer over helaas.
Dat zou jammer zijn. Nog nooit geweest en ik heb me voorgenomen om deze dit jaar zeker mee te gaan pakken. Blijft weinig meer over helaas.
JanFireman VWC lid maandag om 19:01 #167 Hoe kan dat nou, hij staat al op de kalender.. Ik heb me die avond al afgemeld bij mijn vrouw
Leendert97 VWC lid maandag om 19:05 #168 Ik weet niet of deze site 100% betrouwbaar is als bron, maar hier staat hij wel op: Ano's vuurwerkshow Op 29 november wordt weer de jaarlijkse vuurwerkshow gehouden van Ano aan de Kaweide 8 a te Milheeze www.landvandepeel.nl
Ik weet niet of deze site 100% betrouwbaar is als bron, maar hier staat hij wel op: Ano's vuurwerkshow Op 29 november wordt weer de jaarlijkse vuurwerkshow gehouden van Ano aan de Kaweide 8 a te Milheeze www.landvandepeel.nl
RickGAE VWC lid maandag om 19:08 #169 Er is nog geen vergunning gepubliceerd door de provincie, vorig jaar was dit in september al geregeld.
Er is nog geen vergunning gepubliceerd door de provincie, vorig jaar was dit in september al geregeld.