[Demo] Ano Vuurwerk Milheeze - 30 november 2024

Added to Calendar: 30-11-24

Dit wordt een beste show! Schieten tot en met 6''

1-jpg.1803901
Bekijk bijlage 1803902Bekijk bijlage 1803903Bekijk bijlage 1803904Bekijk bijlage 1803905
Prachtig! Volgend seizoen proberen bij te zijn! Veel plezier voor ieder vanavond!

Ziet er goed uit allemaal. Heel veel plezier iedereen en kijk echt uit naar jullie ervaringen en de beelden hier.

Voor mij helaas iets te ver weg, maar veel plezier. Ik ben zeer benieuwd naar de beelden, specifiek de Piranha en de finale!

Helaas geen doen voor mij om hier op tijd te geraken. Dan maar vanaf de bank een livestream meepikken. Voor degenen die er live bij zijn veel plezier! Zo te zien staat er een mooi schietveld klaar.

Helaas te ver voor mij, kijk de stream wel. Het is in ieder geval perfect weer. Dan komen de cakes er goed uit.

Helaas niet aanwezig geweest sinds jaren... geen tijd voor en niet 100% in orde. Nu al wel goede verhalen gehoord over een aantal producten. Kom maar op met die films!

Weer een dikke show gezien zeg!

Coconut Bounty, Crackle King, Lion en Panther waren voor mij de toppers van de avond.

Eindshow was ook helemaal geweldig met dikke beukers. :thumbup:

Weer een dikke show gezien zeg!

Coconut Bounty, Crackle King, Lion en Panther waren voor mij de toppers van de avond.

Eindshow was ook helemaal geweldig met dikke beukers. :thumbup:
Eens hele dikke finale show. En ook dit waren mijn topper. Blauw van de Topaz Blue overigens ook schitterend en ook Thermal Jewels beviel mij wel

Top avond! Sluit me aan bij de rest en inderdaad de absolute topper de Coconut Bounty. Ook de Mayday en de Vortex leuke bakkies voor het kleinere stookplezier. Als die Crackle King trouwens zo in de straat gaat dan kun je rennen… 🙈. Wat een bak ook.

Back
Bovenaan