Demo: Ano Vuurwerk Milheeze 29 november 2014

Voor het vierde jaar op rij genoten van een prachtige demo. Op ieder vlak geweldig goed georganiseerd en nergens op bezuinigd.

Mijn complimenten aan het team van Ano vuurwerk en het team van Royal voor het neerzetten van een prachtige show.

Mooi momentje in de finale. Wat een licht komt er vanaf.

QJzMuf.jpg

Was weer een geslaagd avondje.De producten van Katan en Tribal vond ik tegen vallen.
De wonderful world was voor mijn de topper van deze avond.
Ano bedankt weer voor de demo en de mooie finale!

Hierbij dan een aantal sfeerbeelden. Beelden van het vuurwerk zelf die avond zijn helaas mislukt. Jullie zullen het dus hiermee moeten doen!

Enjoy

Prachtige film, leuk stukje ook op 2;09 hahaha:)

Bedankt! Is inderdaad wel zoals het altijd gaat. Papa betalen en de jongens maar uitzoeken ;)

Mooie film, mij zie je ook op 1:50 met mijn Zena Vest en de filmtas :D

Had dan even gezwaaid! :p

Leuke beelden man. Alleen vind ik het eind best een dooddoener..

Tja, sommigen mogen hem niet, anderen weer wel. Vond het wel een geinig stukje.

basssie123 waarmee film jij?

Hier film ik met de Canon 600D, voornamelijk in combinatie met mijn 50mm 1.8,. Ook heb ik een hele oude analoge lens, deze heeft een adapter waardoor ik hem op de 600D kan zetten, een 28mm 2.5 lens, heel oud ding.
29.jpg
Het ziet er een beetje gek uit om met zo'n oude lens te lopen, maar hij werkt prima, mits je handmatig kan focussen en diafragma in kunt stellen.

Het eind shot is echter met de 18-55 III kit-lens (deze was helaas wel beetje slecht gefocusd)

Ik kon helaas niet bij de show zijn, maar heb wel mijn verlanglijstje gemaakt voor komende O&N en kan alles bij Ano kopen. Heeft iemand die de show heeft gezien nog absolute afraders of aanraders op onderstaand lijstje? Ik meen inderdaad dat Zena weer de stijgende lijn te pakken heeft, na een paar mindere jaren. Als ik de reacties op het forum zie, is dat ook zo. Ik ben benieuwd naar de mening van de andere vwc'ers...:

1x cruel traction - wolff
1x four seasons - rubro
1x zwarte cross box - zena
1x immortol gold - rubro
1x z- shape star flower - rubro
1x original’s finest - zena
1x Royal elements - royal

Alleen de zwarte cross box en Royal elements zijn geschoten op de demo, hier kan je op het forum ook de filmpjes van vinden.

1x four seasons - rubro
Hele mooie box!

1x zwarte cross box - zena
Deze presteerde heel er goed!

1x immortol gold - rubro
Ook hele mooie box!

1x z- shape star flower - rubro
Ken ik niet

1x original’s finest - zena
Nog niet geschoten

1x Royal elements - royal
Ook erg mooi!