Demo 14-12-2007 Hasselt Houtshop

Morgen is het zover. Ik zal wegens werktijden, net voor het begin van de show aankomen. Het belooft een gezellige sfeervolle avond te worden, netals voorgaande jaren! Ik ga al 3 jaar naar deze demo, de mensen van Houtshop zijn erg gastvrij en vol met passie voor vuurwerk.
Tot morgen!

He Lev-He,
Ga je het dit jaar weer filmen net als voorgaande jaren?
Waren altijd erg mooie filmpjes :)!
Ik ben namelijk erg benieuwd naar de Air Defence, New York, Ceasar en Ferro 5155

Ook ik ben hier aanwezig, mocht het verkeer volledig meezitten dan ben ik heel ruim om tijd, maar ik gok op file, dan moet ik het hopelijk nog net halen. :wink:
Lev-he zal filmen ja, ik overigens ook. Peter zal vanaf het dak filmen zoals gewoonlijk, ik moet het maar weer eens even bekijken wat ik zal doen, als alle freaks op het dak zitten ga ik ook mee, kom een keertje alleen namelijk. :wink:

:bye:

Heb helaas geen freaks gezien verder, wij stonden overigens uiteindelijk toch op het dak te filmen. :wink:

Leuke demo, weer was goed dit jaar, koffie was weer goed verzorgd, winkel zag er weer netjes uit en de show zelf was ook weer fijn met leuk commentaar. :D
Hebben veel producten gezien, voornamelijk Kruiterij-artikelen, maar zeker ook wat fijne Wolff-producten en de Joling-cakes. Kruiterij vond ik echt tegenvallen als je naar de prijs gaat kijken, daarbij is blinker ook wel hét effect van hun, bijna iedere cake weer. Wolff was ook weer fijn, al ben ik nog steeds niet overtuigd van die Ceasar en ook de New York is nu afgeschreven van mijn lijstje, heb hem nu al genoeg gezien en dat geld kan anders besteed worden. :wink: De cakes van Joling waren een verassing hoor, wat een topcakes! :D

Mensen van de Houtshop, hartelijk bedankt voor de goed georganiseerde demo, top dat de burgemeester het niet kon tegenhouden! :)

:bye:

De cakes van Joling waren een verassing hoor, wat een topcakes!

Ik ben toch verrast dat die cakes van Joling zo goed uitpakken. Ik vind dat Joling pakket er echt verschrikkelijk uitzien; ik zou zo'n cake dan ook echt met rubberen handschoenen aan beetpakken als ik 'm moest afsteken. Niet beledigend bedoeld, maar dat gevoel krijg ik er bij. Maar ik ben nu natuurlijk wel zeer benieuwd naar de beelden!

Ik was er gisteren ook (jesse niet), was een leuke demo. Alleen vond ik veel producten veelste duur als je ziet wat je er voor terugkrijgt. Dat potje wat eerst hele harde gillers had en daarna kleine palm effecten vond ik zeker goed.

Back
Bovenaan