Demo 06-12-2007 Haarlem (Original)

moontan

VWC lid
De demo van Original Fireworks zal dit jaar plaats gaan vinden op 6 december.
Plaats van handeling hetzelfde als vorig jaar:

In Haarlem bij voetbalclub: DSK
De voetbalclub is gelegen aan de: Jac van Looystraat 36 in Haarlem
De demo zal om 20.00u beginnen!!

De plek, waar deze demo wordt gehouden, is goed bereikbaar, via het Openbaar Vervoer of met de auto.

Info Openbaar Vervoer (zie topic vorig jaar, bijdrage van Zenafreak)

Plan uw reis met de trein, naar Haarlem Spaarnwoude. Hiervoor kunt u de website: www.ns.nl gebruiken.
U kunt ook rechtstreeks de site: www.9292ov.nl gebruiken. U kunt hierbij gewoon direct vanaf uw adres de route plannen, of vanaf het station Haarlem Spaarnwoude, naar het adres van de schietlocatie. Hier kunt u alle reisdetails bekijken, en welke vervoersmiddelen u nodig heeft, om bij de schietlocatie aan te komen, waar de demo wordt geschoten.
Houd u voor uw reis, rekening met eventuele werkzaamheden aan het spoor! Dus plan uw reis eventueel een paar uur eerder
Met de auto
Voor de auto, kunt u de website: www.anwb.nl gebruiken, om de reis vanaf uw huis, tot de schietlocatie.
Algemeen: Vanaf de A9 op het knooppunt Rottepolderplein de A200 richting Haarlem opslaan, Ga na 3.1 km rechtdoor de Amsterdamse Vaart (N200) op richting Zandvoort, Ga na 0.6 km linksaf de Prins Bernhardlaan op, Ga na 0.6 km rechtsaf de Jac. van Looystraat op.

Bedankt Moontan.

Haarlem ligt hier redelijk in de buurt. De voetbalclub zelf ken ik alleen niet. Ik zal zeker even langsgaan op 6 december om de producten te bekijken.

stationhaarlemhh2.jpg

Op de kaart is de route aangegeven vanaf Station Haarlem Spaarnwoude.

Tijdens de demonstratie zal er ook iets extra's worden georginiseerd voor de Leuke Vuurwerkmensen Club.

ik heb die avond 'n date dus ik kan niet , maar 'n vriend van mij gaat wel en die krijgt mijn camera mee .

Ik ga wel heen. Ik heb een uitnodiging gehad van de Leuke Vuurwerkmensen Club en daar ga ik ook gebruik van maken. Ik kom ook voor de productendemonstratie natuurlijk maar het lijkt me super gezellig om nou eens de mensen te ontmoeten waarvan je eigenlijk nooit te weten komt hoe ze nou echt zijn. Ik ben van plan met Tunit en Veelze heen te gaan (als het mag) en anders met de trein dat gaat geen probleem worden. We wonen in de buurt dus dat scheelt een hoop.

Wie komen er nog meer op 6 december?

Hier een lijst met mensen die komen: ( gamaakt door moontan )

In volgorde van aanmelding:
Ward
Aftershock
Phillipe
Freakyyy
Schockwave
Cameo
Roel
Marty
Joopster
Rufes
Rufes zijn broer
Boyke B
Sander 18
Thunderblitz
Boerendhard
Sisser
Fire-Fox
Hugo Dune
Vuurwerkwaus
Horsebrand
Vuurwerk-freak
Tunit
Salute
Kik-Onno
UpUpGame
Knallermaikel
Tony
Moontan
ThunderBoy

Verlopigen lijst!

@Ruben er zal zo snel mogelijk meer duidelijk heid daarover komen. en anders kunne we met ze 3 met de trein!

Hehe, noem me geen Ruben! :D. Maar is goed Patrick, zou wel goed uitkomen als we met de auto heen en terug kunnen. Anders kunnen we trouwens met de trein met korting omdat ik dat heb voor maximaal 3 personen dus dan betalen we nog geen 3 euro verwacht ik.

De demonstratie staat trouwens niet tussen de evenementenkalender?

Pas om 19.00 uur vanavond weten we of de demo wel of niet doorgaat.
Dan komt de Provincie namelijk langs voor een keuring.
Tot die tijd leven we in onzekerheid.
De leden van de LVC komen zo wie zo niet voor niets want er is na afloop een meeting die wel zeker doorgaat.

De demonstratie zal niet doorgaan bij een windkracht boven 5, en bij neerslag/ extreme weersomstandigheden. Aangezien het vooral nu in de regio Haarlem erg slecht weer is, en de voorspellingen voor vanavond alles behalve het goede verwachten, zal hoogswaarschijnlijk deze demonstratie ook niet doorgaan. Daarover is natuurlijk nog niets officieels bekend maar het gaat volgens alle voorspellingen windkracht 6-8 worden met regen.

Op de schietlijst van vanavond staan de Nederlandse Original producten waar onder:

Messier
Apollo
Galaxy
Thunderking
Herlat batterijen waaronder een aantal 500 grammers.
Totaal 23 producten

Zoals het er nu uit ziet, windkracht 4-5, dus de demonstratie kan gewoon doorgaan. Dat kan natuurlijk nog allemaal veranderen maar ik zie het positief in.

ja ik heb alle producten op 1 na:shocked: maar veedix was ook mee die heeft hem wel dus:D als i kzin heb ga ik alles knippen en plakken. meschien ken ik al wat op internet zo zetten!

ja ik heb alle producten op 1 na:shocked: maar veedix was ook mee die heeft hem wel dus:D als i kzin heb ga ik alles knippen en plakken. meschien ken ik al wat op internet zo zetten!

Ik ben erg benieuwd!:D
En Di Resta ik had die foto al gezien maar nogmaals super mooie foto hoor;):p

:bye::bye:

Nog even een kort commentaar op de demo van gisterenavond:
Het zag er de hele dag naar uit dat de demo zou worden afgelast in verband met het slechte weer.
Op het moment supreme om 20.00 uur was het droog maar er was wind. In eerste instantie werd het afgelast, maar Jaco vuurwerk, het schietend bedrijf heeft een goed woordje gedaan met de ambtenaar van de provincie en toe mocht het uiteindelijk wel doorgaan.
Met de nodige vertaging begon de show om 21.00 uur.
De cake,s werden met 2 tegelijk afgeschoten.
Vaak was onduidelijk welke cake er werd afgeschoten want de speaker haalde op een gegeven moment alles door elkaar.
Ik ben uitermate te spreken over de kwaliteit van het vuurwerk van Zena/Original.
Ze behoren voor mij tot de absolute top in Nederland.
De Thunderking en Bastille waren voor mij de absolute hoogtepunten.

Na afloop was het oergezellig nababbelen tijdens een meeting van de Leuke Vrienden Club in de winkel van Zena Haarlem.
Een man of veertig was daar aanwezig. De eigenaar had voor hapjes en drankjes gezorgd. En de winkel is startklaar voor verkoop.
Ik ga zeker nog een keer naar de winkel toe om wat spullen te bestellen.

:bye:

ja er is er 1 nu aan het uploaden, maar somiggen zijn niet helemaal scherp nou eem gedeelte er van. maar heb ook niet egt een specialen camera hiervoor dus.

Klik dit is 2

Klik dit is 3

Somigen gedeeltes zijn beetje onscherp:( had het wel kunne verhelpen maar dan zou ik wat missen maar uiteindelijk werd hij weer scherp

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan