Lion

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding

Artikelnummer: DC81
Artikelnaam: Lion
Aantal Schoten: 20
Effectomschrijving: 20 schots multischots met harde knallen en super sterren in zeer speciale nieuwe kleuren.
Richtprijs: € 29.95
Film 2: Diamond-Collection.eu
Film 2: Demo Avond 2007
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan het kloppen dat de film het niet doet?
Bij mij in ieder geval niet.
Lijkt me overigens een mooie pot
:cool: :cool:

Film is inderdaad nog niet werkende, hoopte dat ze dat op zouden lossen, maar nog niet gebeurd dus. Nog even geduld daarvoor dus. :)

hmm leuk potje. maar niet echt spectaculair ofzo... kan er mee door .. zeg ik niet gauw van Diamond collection...

Filmpje gemaakt tijdens de demo avond van schuurmans is in de beginpost geplaatst

Zelf vind ik dit niet echt een bijzondere cake, veel slechte peony's en daardoor vind ik dit echt geen goede cake voor 30euro.

Tijdens de demo werd er volgens mij een fout gemaakt, want de meest linkse cake is niet de lion maar een andere cake.

30 euro voor een 20 schots cake met standaard effecten vind ik inderdaad niet echt best. Anderzijds, er zijn vele 19 schots potten met standaard effecten die ook 30 euro kosten. Voor dezelfde prijs heb je met deze pot een schot meer. Dan zou ik zelf wel eerder deze pot kopen dan die 19 schots potten van 30 euro.

Kan iemand mij vertellen welke de linkse cake is die vind ik namelijk prachtig en dacht dat dat de Lion was maar dat is dus niet zo. :frusty:

De Spider (heel andere cake) zit trouwens ook in een vergelijkbaar assortiment en is wel een goede cake!

Haha, ja ik heb ze beide genomen, vandaar dat ik het wist. Voor dat geld kon ik ze niet laten liggen, hoewel ik totaal geen ervaring heb met schuurmans laat ik mij verassen.

Die ander is trouwens het jungle fever ass.

Back
Bovenaan