Delicious Thunder

Zeg, als je hier een karton van haalt, dan zou je toch 8x de normale en 8x de all together moeten krijgen?? Ik zit hier nu met een krt met 16 dezelfde labels....... kan ik mijn at once finale nu gedag zeggen, of wat is dit?? :frusty:

Dan heb je wel een probleemje ja, op de final editie kun je dit zien aan het rode blok onderaan de cake en daar staat finale editie

Thanks, dan is dat helaas mis gegaan... :sad:
Heb ze allemaal bekeken, en ik zie nergens "final edition" of "all together" bij staan, gewoon allemaal Red Tail To Thunder :(

Dat is wel heel vreemd, normaal zitten er 8 normale versies en 8 finale in een karton.
De finale bak is overduidelijk te erkennen aan de rode/roze balk met 'finale edition'.
Als de winkel in de buurt is waar je deze weg hebt zou ik zeker even terug gaan.

Dat was helaas niet echt een optie... druk druk druk :wink:
Helaas finaleshowtje zonder 'at once' blokkies gedaan.
Ze hadden trouwens allemaal green tails, geen red zoals het label zei. Knallen waren prima.

ook een karton van gehad.16x dus.. waarvan er maar 4 finale edities in zaten..

Maar schijn bedriegt, er zaten dus ook finale edities in die een normale label hadden..
vond ik dus wel slordig, van de productie...

De normale versie hield er hier halverwege mee op, was op dat moment even vergeten dat die een reservelont had en heb hem daarom ook niet meer aangestoken.

Blijft heerlijk die finale editie (2013 versie)! Ook de normale is lekker met die tempo versnelling. Echter vind ik de White Thunder beter omdat die in een iets langzamer tempo schiet waardoor alle knallen goed overkomen.

Heb deze dit jaar ook weer gehad en ze knalde weer heerlijk.
Had hem gewoon met de groende tail, hopelijk kan ik er dit jaar nog aankomen.

Bij mij stopte de normale editie er halverwege mee, wat ik toen even vergeten was is dat die een reservelont heeft.

Ik was toch wel aangenaam verrast door deze dingen. Een stookmaat had ook een setje "red tail" variant die dus gewoon groene staarten spuugde. De knallen waren harder dan ik had verwacht! Voor 25 euro een leuk setje. Als winkelier zijnde moet je wel oppassen dat je elke klant er twee meegeeft, en dat die dan ook één gewone en één finale edition bevatten. Het verschil op het label is klein, en in het karton zijn ze ook niet goed te onderscheiden. Denk dat er veel klanten gewoon een paar willekeurige hebben gekregen.

Ik was toch wel aangenaam verrast door deze dingen. Een stookmaat had ook een setje "red tail" variant die dus gewoon groene staarten spuugde. De knallen waren harder dan ik had verwacht! Voor 25 euro een leuk setje. Als winkelier zijnde moet je wel oppassen dat je elke klant er twee meegeeft, en dat die dan ook één gewone en één finale edition bevatten. Het verschil op het label is klein, en in het karton zijn ze ook niet goed te onderscheiden. Denk dat er veel klanten gewoon een paar willekeurige hebben gekregen.

Sterker nog, in een karton zit ZELDEN de juiste hoeveelheid van beide edities om een dergelijk setje te kunnen vormen!

Back
Bovenaan