Delicious Thunder

Tja moet je eens zien op wat voor open vlakte deze cake geschoten is, dit is totaal niet met de situatie in de straat te vergelijken!

Bij mij zit deze cake er gewoon bij dit jaar! :)

Net bij de demo van Ano gezien. Vond de burstknal zwaar tegenvallen, had hier veel meer van verwacht. Ik laat 'm nu toch maar staan

Tja moet je eens zien op wat voor open vlakte deze cake geschoten is, dit is totaal niet met de situatie in de straat te vergelijken!

Bij mij zit deze cake er gewoon bij dit jaar! :)

Andere cakes die op precies dezelfde locatie werden geschoten waren stukken harder en dan heb ik het over siercakes.(was zelf trouwens bij Ano dat filmpje is bij Haokan)

Bij Haokan was het exact hetzelfde. Siercakes die er qua Burst met kop en schouders bovenuit staken.
Nou is de Delicious Thunder natuurlijk wel goedkoop voor EN de normale EN de finale uitvoering, maar hij presteerde gewoon minder.

Ik heb 'm al meerdere keren besteld. Hopelijk krijg ik wel de "goede" / betere versie.

Bij Haokan was het exact hetzelfde. Siercakes die er qua Burst met kop en schouders bovenuit staken.
Nou is de Delicious Thunder natuurlijk wel goedkoop voor EN de normale EN de finale uitvoering, maar hij presteerde gewoon minder.

Ik heb 'm al meerdere keren besteld. Hopelijk krijg ik wel de "goede" / betere versie.

Die van vorig jaar??

De Thunder Salute knalde vorig jaar ook al de Delicious Thunder eruit! En hou er rekening mee dat op zo'n veld het geluid weg is en niet terug komt. Volgens mij gaat die het in de straat gewoon weer super doen!

voor degene die hem vonden tegenvallen en hem wel hebben besteld, je mag ze aan mij geven :P

heb zelf een karton en zal in de straat inderdaad wel beter presteren dan op zo een grote open vlakte.

Voor mijn gevoel is hij op de demo's een stuk slechter dan afgelopen oud en nieuw in de straat.
Vond de knalletjes op de demo van Haokan erg matig!
Het is ook niet voor niets een budget knal cake!
Maar heb het idee dat deze vorig jaar toch beter was.

Is deze cake echt zoveel achteruit gegaan dan? Ik vond hem toch wel heel lekker gaan vorig jaar!

Gister twee keer de normal edition gehoord en gezien, maar de knal is naar mijn beleving nog hetzelfde als vorig jaar. Ik heb nog twee blokjes staan van vorig jaar en heb er nog zes bijbesteld dit jaar, dus ik kan mooi vergelijken met oud en nieuw, maar ik verwacht dat er geen verschil in zal zitten!

2x Normal edition, mooist in HD:

Had een set bewaard van vorig jaar, en ze leken nu zelfs harder te gaan dan in mijn herinnering. Vooral de finale editie, tering wat een herrie.. heerlijk!

Had deze dit jaar voor het eerst en kan dus geen vergelijking maken met die van vorig jaar.
Maar ik was er erg tevreden mee, vond het zeer leuke knal cakes.
Vooral de finale editie is genieten geblazen.

Had ook nog een finale editie over van vorig jaar. Blijft leuk hoor. Alles in een keer eruit blaffen. nice.

Back
Bovenaan