Delicious Thunder

Beiden bedankt voor de mooie sfeer films.
Helaas afgelopen oud en nieuw niet gehad, daar moet dit jaar verandering in komen.
Goed te betalen en gewoon goede cake's.

Beiden bedankt voor de mooie sfeer films.
Helaas afgelopen oud en nieuw niet gehad, daar moet dit jaar verandering in komen.
Goed te betalen en gewoon goede cake's.

Leuk dat je dit zegt!

Om eerlijk te zijn, was de spanning op straat op dat moment om te snijden. Dat de beelden zo goed uit zijn gevallen, vind ik achteraf een grote meevaller.

filmpje van mij. ik had een paar kinderen van tussen de 5 en 7 jaar oud bij me staan dus die moest ik wel ff achter uit sturen haha.

Nog een fotootje van deze fantastische knalcakes! Wow, wat hebben deze knalcakes me toch verbaasd op de demo. Wat een knal kwam van die dingen af man! Echt top dingen! Zeker weer een nieuw artikel wat er in de collectie bij komt dit jaar!

P1020097_zpsfc3c7942.jpg

Gelieve niet overnemen zonder toestemming!

Wat een rambak. Toch maar even bij de plaatselijke dealer kijken :wink: wat me een karton moet gaan kosten.

Inderdaad een heerlijk knal cake die ook nog eens goed is te betalen.
Deze moet er dit jaar tog ook zeker komen.
Heerlijke potjes.

Als het goed is wel.
Als ik het mij goed herinner zijn ze nu ook per twee verpakt.
Dit omdat het vorig jaar is voor gekomen dat mensen twee dezelfde cake's mee hebben gekregen.

Jep, deze worden inderdaad dit jaar per twee verpakt. De final edition en een normale! Dit om klachten te voorkomen en nu weet je zeker dat je de juiste krijgt!

De adviesprijs zal dit jaar wederom €25,- zijn voor twee stuks dus!

Bedankt voor het geweldige filmpje Gunner1001.
De plannen met deze cakes zijn ook hier al gepland.

Back
Bovenaan