Delicious Thunder

Wow! Jammer dat ik hier niet meer van had. Eerst de langzame afgestoken om vervolgens de finale cake te schieten. Wat een bak was dat!

Waren goede knalcake's, die finale editie ramde het er lekker uit hoor, volgend jaar weer een actie?:D

De gedeelde eerste plaats van mijn dagvuurwerk is voor deze knalpot weggelegd. Wat een heerlijke knallen en prijs. De langzame versie was niet zo langzaam als verwacht omdat er 3 salvo's van 6 shots in zitten, wat de pot alsnog een spektakeltje maakt. De finale versie was helemaal baas, dit is echt 1 bonk geweld. Zelfs om 12 uur hoor je gewoon even niets anders als de finalepot de lucht in gegaan is.
Ik heb 1 karton weggestookt, wel is er 1 normale versie uit elkaar geklapt, en ging een andere normale versie maar voor een derde af.
Volgend jaar komen er zeker 1 of meerdere kartons van deze geweldige knalblokjes!

Goeie knalcakes! Normale schoot eerst mooi stuk voor stuk en aan 't eind in salvo's; goed harde knallen. En die finale versie...wtf; in 2 seconden rauste die alles eruit...VET!!!

het is een piep klein potje maar wat er uit komt is niet normaal .
en dan spreek ik dan met name over die final edition .
zeker een aanrader :thumbsup:

Alleraardigst knalblokje. Vond hem weinig onder doen voor de Thunderstruck en Dutch Thunder. Dacht aanvankelijk dat het een omlabeling betrof van de Thunderstruck, maar dit blokje is wat kleiner, dus die gedachte gaat niet op.

Wel balen dat er een finalebak bij zit, dit maakt het voor mij onaantrekkelijk om de set te kopen.

Back
Bovenaan