Delicious Thunder

Had deze knal bakjes gehaald maar wist totaal niet wat ik moest verwachten...
2 van deze in een showtje verwerkt, alleen dat ging beetje mis want de een duurde 3 seconde en de ander dus veel langer:bonk:
Maar volgend jaar sowieso weer in me collectie!

Had geen verwachting bij dit product en gekocht vanwege de actie maar ik had spijt dat ik er niet meer had. Lekkere knallen, en de finale editie is ook om van te smullen. Volgende badge graag ook een reserve lont:wink:

Ja! Reservelonten aub! Kan de overheid dat niet ff verplicht gaan stellen? :D

En kunnen de cakes ook afzonderlijk verkocht worden na dit introductiejaar? €15 per stuk of €25 per 2 verschillende in een set? Of wordt het voor importeurs dan te risicovol dat ze met bepaalde versie blijven zitten?

Laatst bewerkt:
Ik kreeg ook twee cakes maar bij beide stond er 'finale edition' op. Wat ik vreemd vond. Klopt dit?

Daarnaast gingen bij beide alles in 1 keer. Gewoon echt alle schoten. Hmpf.

Ik kreeg ook twee cakes maar bij beide stond er 'finale edition' op. Wat ik vreemd vond. Klopt dit?

Daarnaast gingen bij beide alles in 1 keer. Gewoon echt alle schoten. Hmpf.
Dat klopt. De normale versie heeft niet het rode vlak met 'final edition' er op staan. Jij heb dus bij jouw dealer twee maal de final edition mee gekregen ipv één normale en één final edition, zoals zou moeten. De final edition schiet inderdaad in 2-3 sec leeg.

2i9h5e0.png

Compacte knalcakes met prima knallen. Vooral de 3x salvofinale is erg gaaf.
De Finale Edition zit vol heerlijk geweld!

Die finale editie was heerlijk ! Op 1 januari in de avond nogmaals geschoten en zonder wind krijg je het papier als een regen terug op je hoofd :D
De "gewone" editie was ook prima overigens.

Of ik heb er over heen gelezen of het is echt nog niet gepost.
Maar hoe doet deze cake het qua knallen met de silver salute en de Thunderstruck?

In vergelijking met de silver salute vond ik deze knallen vooral feller.

Zachter misschien inderdaad maar voor de prijs vindt ik hem wel veel beter. Ik had er vier voor 35 euro en dat is echt geen geld. Volgend jaar haal ik er hier veel meer van(als ik ze weer kan krijgen tenminste). Voor mij is dit met het oog op prijs-kwaliteit de beste knalcake!

Ik had twee keer de normale en twee keer de finale edition.
Wat een geweld komt hier uit!
Volgend jaar komt ie weer in mijn collectie!

Dit was wel een topper voor die prijs, wel ben ik ook voorstander om ze gewoon per 2 in een folie te doen om misverstanden te voorkomen.

IMG_0438.jpg

Back
Bovenaan