Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat je kan doen is een stuk visco aan het lont van de normale bevestigen wat een stuk langer is dan nodig.
Verbind zo je normale aan de final edition waarbij de lont lang genoeg is om de duratie van het normale blokje te overlappen.
Visco brand ongeveer 1cm per sec dus als de normale versie 20sec (voorbeeld) duurt heb je dus ongeveer 20cm lont nodig. Je zal zo redelijk in de buurt komen, perfect gaat het niet worden maargoed.
Jongens, meisjes, kijk alsjeblieft uit met de lont van de Final Edition. Toen ik de lontbeschermer net eraf haalde zag ik tot mijn grote verbazing dat dit een wasag lontje van +- 1 cm betrof. Waarschijnlijk is dit in de cake gebruikt en dus ook gewoon als 'aansteeklont'
Natuurlijk moet je nooit met een lichaamsdeel erboven hangen, maar dit gebeurt uiteraard regelmatig, dus mijn tip is OF verlengen OF werkelijk met een gestrekte arm aansteken en direct wegwezen.. Anders zou het wel eens verkeerd kunnen aflopen.
Wat je kan doen is een stuk visco aan het lont van de normale bevestigen wat een stuk langer is dan nodig.
Verbind zo je normale aan de final edition waarbij de lont lang genoeg is om de duratie van het normale blokje te overlappen.
Visco brand ongeveer 1cm per sec dus als de normale versie 20sec (voorbeeld) duurt heb je dus ongeveer 20cm lont nodig. Je zal zo redelijk in de buurt komen, perfect gaat het niet worden maargoed.