Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Deze na 24.00 uur geschoten in mijn voorlaatste projectje. Achteraf gezien had ik hem beter als afsluiter kunnen schieten. 3 doosjes ingekocht tijdens een freakactie voor samen 97,50 euro. En natuurlijk alle 3 tegelijk geschoten en hopen op een beetje geweld. Ik durf wel te stellen dat het dat het een van onze toppertjes was. Gekoppeld achter een Osiris (ook een toppertje), mijn verwachtingen waren niet hoog vooraf, maar wat een geweldig up-tempo per 3, heerlijk, en op het einde duidelijke harde fluiters. Zelf heb ik nog niet zoveel ervaring met salutebakken, maar iedereen om mij heen stond te juichen. Mijn advies is, als je deze salutebox voordelig kunt scoren, gewoon doen, het liefst in meervoud. AANRADER!!!!!!!!!!!!!!!
Ziet er echt goed uit, zou ´m graag in meervoud willen hebben als finale projectje. Maar de prijs vind ik echt veel te hoog, zelfs waar ik ´m nu voor kan krijgen in de omgeving. Voor de prijs in ´t Noorden is het wel echt een musthave!
Heb me al een paar keer voor genomen om deze erbij te nemen, maar helaas nog steeds niet gedaan. Door het bovenstaande filmpje zet ik hem weer op de lijst. Hopelijk komt het er dit jaar eens van