DECIBULL Salute Box

Lekker rambak en ook mooi die gekleurde lichtkogels. Je moet ze wel strak doorverbinden, de laatste cake heb ik namelijk wat meer ruimte gelaten maar dat is dan toch wat minder spectaculair dan dat het achter elkaar door gaat.

Inderdaad ja nu ik die film zie. Heb m toch anders in gedachten. Kan me die crackling niet zo goed herinneren.

Heb deze per 2 en 1 geschoten in de 18:00 show, dat ging aardig tekeer moet ik zeggen. Het doel was per 3 tegelijk, maar ik was niet snel genoeg met fakkelen :bonk:.

Had dit boxje 3 jaar geleden ook al eens, toen maar 1 keer, maar was onder de indruk en dit jaar dus een vervolg aan gegeven. De crackling is wel wat toegenomen, maar dat vind ik persoonlijk geen minpunt. Ook de fluiters zijn erg gaaf!

Artikelnummer: 1927
Artikelnaam: DECIBULL Salute Box
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 864 gram
Aantal Schoten: 108 totaal, 3 cakes met 36 schoten
Effectomschrijving: ...
Stijghoogte: ... meter
Afmeting cake: ...
Richtprijs: € 75,00
Internet voorverkoopprijs: € 69,95
O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

080920151637041927DECIBULLSaluteBox.png

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.
Helaas niet meer te koop bij Vuurwerktotaal

Als je op de site van vuurwerkplanet op postcode/plaats zoekt en vervolgens een dealer selecteerd. Vervolgens even wachten of iets typen in de zoekbalk, dan verschijnen de producten. Deze staan onder het vinkje tijdelijke actie.
Bij de twee winkels waar ik keek, stond de Decibull er niet tussen. Inmiddels zie ik hem nu wel bij een andere winkel staan, actie verschilt blijkbaar per winkel. Thanks!

Bijlagen

• Screenshot_20220907-073546_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220907-073546_Samsung Internet.jpg
    40,3 KB · Weergaven: 0
Back
Bovenaan