De Zoetermeerse Vuurwerkhal

Dit jaar is er enkel een actie folder (geen volledige folder) en die zal ook weer in de brievenbus moeten vallen in Zoetermeer.

Mijn zwager koopt altijd zijn vuurwerk op dit adres, ook al toen er andere ondernemers zaten. Dit jaar had hij onder andere op aanraden van mij de decibel van wolf besteld. Helaas was deze er niet tijdens het afhalen en kwam hij terug met een sparkling snow van orange label als vervanger.. Een goedkopere cake met meer dan de helft minder schoten en een productiefout(geen spinners maar alleen blink boeketten). Hij heeft niet al teveel verstand van vuurwerk en dacht dat hij een goede vervanger had gehad. Maar dat was wel een beetje een teleurstelling toen hij hoorde dat het in alle opzichten een slechter product was.

erg jammer omdat te lezen ! vind de sparkling snow juist altijd 1 van hun toppers, jammer dat ie is tegengevallen

Dat vond ik voorheen ook. Maar ook diegene die ik zelf bij orthen had besteld had ook geen spinners meer helaas. Blinker boeket was wel goed als vanouds.

Helaas was deze er niet tijdens het afhalen en kwam hij terug met een sparkling snow van orange label als vervanger.. Een goedkopere cake met meer dan de helft minder schoten.

Hm, vind dat sowieso een rare actie om een goedkopere cake als vervanger te geven. Jammer dat dit bij een winkel van Frits gebeurd.

Mijn zwager koopt altijd zijn vuurwerk op dit adres, ook al toen er andere ondernemers zaten. Dit jaar had hij onder andere op aanraden van mij de decibel van wolf besteld. Helaas was deze er niet tijdens het afhalen en kwam hij terug met een sparkling snow van orange label als vervanger.. Een goedkopere cake met meer dan de helft minder schoten en een productiefout(geen spinners maar alleen blink boeketten). Hij heeft niet al teveel verstand van vuurwerk en dacht dat hij een goede vervanger had gehad. Maar dat was wel een beetje een teleurstelling toen hij hoorde dat het in alle opzichten een slechter product was.

Gewoon even contact opnemen met Frits via [email protected]

Ook de Zoetermeerse Vuurwerkhal is nog open omdat wij ook groothandel in vuurwerk zijn.
Verkoop uitsluitend via de webwinkel voor B2B verkoop.
Dus alleen verkoop aan mensen/bedrijven met KvK nummer en bedrijfsnaam.
Alles zolang de voorraad strekt.

Dit zag ik van de week op Facebook voorbij komen. Stefan Drukker, onder velen bekend als vuurwerkliefhebber in hart en nieren organiseert in samenwerking met De Zoetermeerse Vuurwerkhal, Zoetermeer Vooruit en HVLV de cursus veilig omgaan met vuurwerk. Dit is op zondag 17 december van 12.00 tot 17.00 uur.

cursus_afsteken_flyer.jpg

Mijn eerste keer hier. Bestelling stond netjes klaar in een bigshopper tas en was binnen 5 minuten weg. Alles geleverd gekregen wat ik besteld had. Top!

Super service hier vanochtend. 10 minuten voor de officiële openingstijd ging de deur al open en precies om 8u buiten met mn spullen.

Ik heb mijn bestelling in de avond van de 28e opgehaald. Was top geregeld.
Zelfs wat extra meegenomen en stond al klaar toen ik paar minuten later beneden kwam.
Vond het wel opvallend rustig. Waren hooguit 10-15 mensen in de zaak. Had het veel drukker verwacht.

Ik had hier een kleine bestelling gedaan. Deze stond al netjes ingepakt klaar, dus ik kon gelijk door naar de volgende winkel. Frits en team bedankt!

Wat betreft deze winkel en de Rijswijkse vuurwerkhal waar ik altijd graag bestelde is hun webshop nog steeds niet geopend. Toch best vreemd?

Wat betreft deze winkel en de Rijswijkse vuurwerkhal waar ik altijd graag bestelde is hun webshop nog steeds niet geopend. Toch best vreemd?
Nog heel even geduld me collega's zijn hier druk mee bezig, verwachting is hopelijk volgende week open te gaan, maar dat zullen hun wel spoedig bekend maken.

Back
Bovenaan