Torrr
VWC lid
De folder ontvangen..Ziet er weer mooi uit![]()
Worden er dit jaar nog folders van jullie verspreid ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De folder ontvangen..Ziet er weer mooi uit![]()
Helaas was deze er niet tijdens het afhalen en kwam hij terug met een sparkling snow van orange label als vervanger.. Een goedkopere cake met meer dan de helft minder schoten.
Mijn zwager koopt altijd zijn vuurwerk op dit adres, ook al toen er andere ondernemers zaten. Dit jaar had hij onder andere op aanraden van mij de decibel van wolf besteld. Helaas was deze er niet tijdens het afhalen en kwam hij terug met een sparkling snow van orange label als vervanger.. Een goedkopere cake met meer dan de helft minder schoten en een productiefout(geen spinners maar alleen blink boeketten). Hij heeft niet al teveel verstand van vuurwerk en dacht dat hij een goede vervanger had gehad. Maar dat was wel een beetje een teleurstelling toen hij hoorde dat het in alle opzichten een slechter product was.
Nog heel even geduld me collega's zijn hier druk mee bezig, verwachting is hopelijk volgende week open te gaan, maar dat zullen hun wel spoedig bekend maken.Wat betreft deze winkel en de Rijswijkse vuurwerkhal waar ik altijd graag bestelde is hun webshop nog steeds niet geopend. Toch best vreemd?