De Zoetermeerse Vuurwerkhal

"Neem alvast een kijkje, de voorverkoop gaat bijna beginnen" zo valt te lezen op de website. Er staan inderdaad al veel nieuwe 2024 artikelen op. We kunnen de Excelletjes vast bijwerken :thumbsup:

Klopt, maar bij het uitkiezen van het gratis vuurwerk telt ie alles 2x (dus kies je een product van €30,- gaat er €60,- van je "gratis" saldo af). En daarna loopt je winkelwagen vast. Dus of ze echt bewust open zijn of dat het een fout is weet ik niet, maar bestellen kan dus nog steeds niet.

Dit probleem lijkt zich enkel voor te doen bij de desktop versie.
Als je de website via een mobiele telefoon bezoekt word de berekening wel goed gedaan.
Bedankt voor het melden, ik ga hier even achteraan.

EDIT: bovenstaande probleem is opgelost.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet waar het mis gaat, maar als ik bijvoorbeeld op de Massive Gold link klik en ik refresh de pagina, krijg ik elke keer een andere prijs te zien bij het artikel :')

Eerder vandaag kwamen er helemaal geen prijzen op de productpaginas te staan maar dit is nu ook weer niet de bedoeling. :bonk:
Bedankt voor het doorgeven.

Bestelling is gelukt, de mobiele pagina is een stuk moderner dan de desktop inderdaad. Ik heb hardop gelachen om de “kruidwagen”. Blij dat ik hier weer heb besteld, verdienen ze na die afgekeurde demo… :thumbsup:

Weet iemand de info over de autosticker actie komt, Ik heb me opgegeven maar zit in spanning te wachten tot er meer info over is.

Back
Bovenaan