GMP VWC lid woensdag om 15:55 #61 HVLV zei: Feitje: tot op de dag van vandaag hebben we geen cent gehad. Ook niet na herhaaldelijk verzoek. Klik om te vergroten... Waarom verbaast dit me niet?
HVLV zei: Feitje: tot op de dag van vandaag hebben we geen cent gehad. Ook niet na herhaaldelijk verzoek. Klik om te vergroten... Waarom verbaast dit me niet?
Guusje VWC lid Gisteren om 22:19 #62 GMP zei: Waarom verbaast dit me niet? Klik om te vergroten... Was Katan niet overgenomen door Cafferata? Die hebben inderdaad hun eigen tradities..
GMP zei: Waarom verbaast dit me niet? Klik om te vergroten... Was Katan niet overgenomen door Cafferata? Die hebben inderdaad hun eigen tradities..
GMP VWC lid 1 minuut geleden #63 Guusje zei: Was Katan niet overgenomen door Cafferata? Die hebben inderdaad hun eigen tradities.. Klik om te vergroten... Katan zelf heeft (had) z'n eigen nukken. Maar heb niet veel zin om alle koeien de sloot uit te trekken. Wat betreft je opmerking over cafferata.. Soort zoekt soort is in deze wel op z'n plaats.
Guusje zei: Was Katan niet overgenomen door Cafferata? Die hebben inderdaad hun eigen tradities.. Klik om te vergroten... Katan zelf heeft (had) z'n eigen nukken. Maar heb niet veel zin om alle koeien de sloot uit te trekken. Wat betreft je opmerking over cafferata.. Soort zoekt soort is in deze wel op z'n plaats.