De straatbaas!

Komt zekers in de collectie! Ik denk dat deze veel verkocht gaat worden dit jaar! De brandtijd is in ieder geval langer dan dat er in de folder staat.

Net twee van deze blokjes aangeschaft. Wat mij opviel waren de "Knalorieën", een leuk detail!

Foto is van VET GOED POTJE dus gegevens kloppen niet.

Laatst bewerkt:
Mijn Straatbaas is een beetje kapot...
De folie aan de zijkanten is een beetje omhoog gegaan waardoor sommige lonten zichtbaar zijn geworden, daar heb ik een oplossing voor bedacht: Tape!:)

de hard loper van de dag vandaag, heel wat katon voor morgen bijbesteld :) veel mensen nemen hem wegens dat hij zo goedkoop is nu

Vandaag al 4 van afgestoken , hij had echt een hele zachte knal , maar voor 20 euro is het een erg leuke cake!!:D:D

--pyro99:bye:

Had deze ook afgestoken vannacht. Vond hem wel mooi maar niet meer dan dat. Had een groot spektakel verwacht maar dat bleef uit. Desalniettemin een prima pot voor 20,00. Maar of ik hem volgend jaar weer neem weet ik nog niet.

Vond deze iets minder dan bijv de pontificaal, hij schoot ze echt een voor een en af en toe wat sneller.

Verder wel een aanrader voor het geld.

De straatbaas is voor zijn geld echt een superblokkie. Ik sluit me wel aan bij mijn voorgangers, het is ook niet superspeciaal. Maar ja, je kunt niet alleen maar blokken van 70 euro kopen (ik in ieder geval niet). Hij ging wel erg snel naar mijn mening.

Back
Bovenaan