De straatbaas!

Hij had bij mij een opbouwend tempo en omdat we hem per twee hadden geschoten was het een absolute topper. Burst was ook gewoon goed, niks mis mee.

Deze cake had ik 3 keer en of ik 3 foute exemplaren had of dat het zo hoorde weet ik niet, maar ze hadden allemaal een zachte burstknal en niet super uitgevoerde effecten. Daarentegen vond ik de Pontificaal wel super goed qua burstknal en effectuitvoering.

De tempo versnelling van deze cake is wel top, dus volgend jaar ff de burstknal en effectuitvoering verbeteren en het is gewoon een super topper, nu een beetje een teleurstelling voor mij helaas.

Mooi opbouwend tempo, daarna een lekker leegschietende bak. Voor 2 tientjes zeker goed te doen. De normale prijs, 40 euro, zoals in de folder staat is het zeker niet waard.
Heb m om 12 uur afgestoken, vond het wel goed te doen.

Dit is echt een brute bak zeg! Ik had hem al op de demo gezien maar wan dichtbij is die echt overweldigend. Je word helemaal omringt door crackling en de salvo's worden per 5 geschoten.

Ik vond het echt drie keer niets.
2 er van geschoten, zeer magere boeketjes, vooral de 2e cake was erg slecht, veel boeketjes plopten zodat je een plat boeket kreeg. Geen harde burst, geen volle boeketten.

Ik vond het een leuk ding, zou hem zelf niet kopen maar kreeg hem voor me verjaardag van me oom en tante.
56 shots in zo'n korte tijd is leuk.
De boeketen waren, ja klein, de knallen waren, ja zacht, de boeketten waren ook niet netjes rond.
Maar zo lekker opbouwend, grappige kleurtjes een beetje een knetterzee.
Leuk ding, ik heb hem ook om 12 uur geschoten!

Heb er dit jaar drie mogen zien. Ik vond de tempo's nogal verschillen met name in het begin vond ik het gewoon te langzaam, effecten ook erg klein. Viel toch iets meer tegen.

Maar voor 20 euro is het zeker de moeite waard.

Vond alleen de burstknallen en uitwerkingen van effect tegen vallen. Voor de rest wast een leuke cake. vooral het tempo op het laatst.

De tempo is inderdaad het leukst. Boeketten en burst vond ik ook minder. Hierbij nog een foto van de leeggeschoten cake:

2ujmwbn.jpg

Denk dat er dan toch verschillende kwaliteiten zit in de potten. Ik had er 3 in een \|/ - shape neergezet als finale van een doorlont project. Maar het viel me echt vies tegen, zoals eerder genoemd slappe burst en platgedrukte boeketten. Toch zonde want op de demo film was het een geweldige pot voor die prijs.

Hier mijn straat filmpje van de straatbaas !

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(Filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Hier mijn straat filmpje van de straatbaas !

movie

(Filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)

Ligt het aan mij of had ik een sample?
De effecten in dit filmpje ploppen alleen maar een beetje, terwijl de boeketten bij mij toch een stuk groter waren, en mijn Straatbaas was leeg in +/- 15 seconden, en deze doet er een stuk langer over...
Jammer dat de cakes verschillen, weet niet of ik hem volgend jaar nog durf te kopen...

Ligt het aan mij of had ik een sample?
De effecten in dit filmpje ploppen alleen maar een beetje, terwijl de boeketten bij mij toch een stuk groter waren, en mijn Straatbaas was leeg in +/- 15 seconden, en deze doet er een stuk langer over...
Jammer dat de cakes verschillen, weet niet of ik hem volgend jaar nog durf te kopen...

Ik had 4 van deze cake's , maar ze knalden allemaal niet hard :cry: , vond het wel jammer , maar het blijft een leuke cake voor 20 euro

Zeker de versnelling is leuk :D

Heb je die cake van jou ook gefilmd?? ben wel benieuwd

Ook ik vond deze helaas een beetje tegenvallen.
Heb 'm 2x per 2 geschoten maar dan nog kon het me niet echt boeien.
De snelheid had ik hoger verwacht en ook aan de burst en boeketten moet nog gesleuteld worden!

Heb hem ook geschoten. vond alleen de effecten wat klein, maar wel een heerlijk tempo! ik lees over veel producten van Lesli red label, dat ze allemaal totaal verschillend zijn. De één gaat traag, de ander schiet alles in 1x weg.
Toch vreemd...
(heb overigens persoonlijk best genoten van de redlabel lijn!)

Back
Bovenaan