De straatbaas!

Deze staat dit jaar zeker op mijn lijstje!:D

Even off topic: Weet iemand nog een ander leuk/mooi budget potje van lesli?

~~Remy.:bye:

@hierboven,

De pontificaal is voor mij persoonlijk de beste (nieuwe) budgetpot. Voor 18 euro een pot met grote uitwerkingen die per drie of 1 schiet. Daarnaast is next mystery mines een schitterende pot, maar wel slechts 7schoten. Echter 10euro is geen geld voor die pot.

De straatbaas heb ik ook op mijn lijst staan. Heerlijk snel geweld tussen al die brocades en willows.

@hierboven,

De pontificaal is voor mij persoonlijk de beste (nieuwe) budgetpot. Voor 18 euro een pot met grote uitwerkingen die per drie of 1 schiet. Daarnaast is next mystery mines een schitterende pot, maar wel slechts 7schoten. Echter 10euro is geen geld voor die pot.

De straatbaas heb ik ook op mijn lijst staan. Heerlijk snel geweld tussen al die brocades en willows.

Oke bedankt.:)

~~Remy.:bye:

img_2132.jpg

Wow de straatbaas is nog best een behoorlijk groote cake:D en dat voor maar 19,95 euro:rolleyes:

thx voor de foto Pyroboy!

--pyro99:bye:

Mooi toch!

Morris, bedankt voor de Foto!

hebben we ook eens een Cake die groot is en grootse uitwerkingen heeft:p

Dan noh is dit voor 20e nog een dikke aanrader!!
Ik bedoel normaal mag je voor 20euro een slecht 19schots potje verwachten.
hier krijg je gewoon dik over de 50 schoten voor dat geld!

Folder net ontvangen van een dealer uit de buurt. Op de voorpagina "DE STRAATBAAS" dat wordt meteen bestellen!.

Wat een top cake voor 20 euro. Veel schoten en een heerlijke tempo!

Lol heb ff foldertje bij de boerenbond gehaald vandaag. Staat erop de voorkant

afgeprijs van 40 euro naar 19,95!!! KOPEN DE STRAATBAAS:P zeker leuke prijs maar waarom die 40 euro erbij?:X

afgeprijs van 40 euro naar 19,95!!! KOPEN DE STRAATBAAS:P zeker leuke prijs maar waarom die 40 euro erbij?:X

Ik zag het ook al, zou dit kunnen betekenen dat hij volgend jaar 40 euro gaat kosten?:shocked:
Zou het jammer vinden als de nieuwe producten volgend jaar omhoog gaan in de prijs, nu heb je erg veel (top) potten onder de 20 euro!
Als ze alle prijzen omhoog gaan schroeven, dan word het voor mij eens tijd om naar Wolff te gaan!

Nee Rob,
dat betekend het niet!
zo was het ook met meerdere producten van lesli, en die zijn ook gewoon de zelfde prijs of zelfs goedkoper worden!
De wat schaft de pot, van 149.95 voor 99,95.
en dit jaar nog steeds 99,95:)

Probleempje OPGELOST!

Omdat een verkooptruc is
of hoe sommige het hier noemen, "misleiding"!

Ik zag het ook al, zou dit kunnen betekenen dat hij volgend jaar 40 euro gaat kosten?:shocked:
Zou het jammer vinden als de nieuwe producten volgend jaar omhoog gaan in de prijs, nu heb je erg veel (top) potten onder de 20 euro!
Als ze alle prijzen omhoog gaan schroeven, dan word het voor mij eens tijd om naar Wolff te gaan!

Vandaag even nagevraagd, en het kan zijn dat hij volgend jaar duurder word ,dat ligt aan de aanbiedingen/prijzen van volgend jaar :wink:.

Extra informatie! de Straatbaas bevat geen 448gram maar 484 gram! :D

----------------

Misschien kan dit veranderd worden in de startpost?

Klopt.. er is inderdaad een fout gemaakt in de folder met kruitinhoud.
De straatbaas bevat 484 gram en geen 448 gram.. iets wat natuurlijk erg jammerlijk is dat dit is mis gegaan aangezien 484 gram als 500 gram gezien mag worden en 448 gram niet ;)

Back
Bovenaan