Haal een keer Iskra en je weet dat het allemaal veel beter kan maar niet beter is.snap je deels, maar de kwaliteit in Nederland is juist erg goed de laatste jaren. op een uitschieter daar gelaten uiteraard.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haal een keer Iskra en je weet dat het allemaal veel beter kan maar niet beter is.snap je deels, maar de kwaliteit in Nederland is juist erg goed de laatste jaren. op een uitschieter daar gelaten uiteraard.
Je slaat de spijker op zijn kop. Rustig voor je deur genieten van je vuurwerk gedurende de hele avond wordt bij een verbod een te groot risico.Eigenlijk vier ik het de laatste paar jaar al alsof het het laatste jaar is. Waar ik me vooral mee bezig wil houden is gedurende de hele avond relaxt dingen te stoken. Fonteinen, cakes, wat compounds, lekker door stoken. Want dat gaat straks niet meer met een verbod. Ik ben er bang voor dat als ik tijdens een verbod de hele avond aan het stoken ben voor de deur, dat iemand dan de politie belt. Dan is het allemaal voorbij.
Wat wel gaat, is gewoon om 12 uur een reeks compounds stoken. Dan ben je 10 tot 15 minuten bezig, net zoals een heleboel mensen tegelijk, en is de pakkans heel klein. Dat gaat de komende jaren niet veranderen denk ik.
Idd, de pakkans als je met wat (voorheen legaal) F2 vuurwerk voor je deur staat zal best groot zijn. Er is geen sprake van enige dreiging dus daar durft zelfs de Playmobil politie wel op af te gaan. Als je niet gepakt wil worden kun je dus beter een menigte in een grote stad opzoeken om hulpverleners met zwaar vuurwerk en stenen te bekogelen of ga gezellig wat auto's in de brand steken of zo, de praktijk wijst al jaren uit dat de pakkans, ondanks een lokaal vuurwerkverbod, nagenoeg nul is. Al pretenderen sommigen dat al dat soort problemen opgelost zijn als je voor je voordeur geen F2 meer af mag stekenJe slaat de spijker op zijn kop. Rustig voor je deur genieten van je vuurwerk gedurende de hele avond wordt bij een verbod een te groot risico.
Vannacht een onweersstorm gehad in Luxemburg waar de gemiddelde herfststorm nog een puntje aan kan zuigen... Dus het kàn wel..Echte kriebels zijn er nog niet, daarvoor ontbreken de donkere dagen, de herfststormen en de oppoppende kerstverlichting in het straatbeeld, maar wel leuk om er nu al mee bezig te zijn als je even niets te doen hebt.