De Knalknapen & Friends

Funke - Bengalfeuer mix

toen ik het productie filmpje zag was ik gelijk verliefd er op geworden. En dat bleek ook terecht te zijn, want wat een helderen kleuren zijn het.

Crackling sky - Vuurwerktotaal

Leuke mee pakker bij Vuurwerkland steenbergen, en wat een sfeer gaven de crackling wolkjes overdag.

Blue Thunder - Argento

Dit product stond te koop voor €2.50 als ik het me goed kan heugen, en voor dat geld een erg leuk potje om weg te stoken.

Dragon Box3 - Evolution Fireworks

deze box sprong in de jaarwisseling van 2018/2019 er uit en vooral door de laatste cake wat een klappen waren dat.
Hier door was de keuze snel gemaakt om te kijken of we nog een 2018 Batch konden scoren, en gelukkig was dat gelukt ! Blijft een mooi bakkie met leuke effecten er in , zeker een aanrader.

Maat - Hoops

Door de prijs die ik eerder in het jaar bij Pyro-Depot had gewonnen, had ik wat shop te goed en door het struine op de site kwam ik deze cake tegen.
En ik was er eigenlijk gelijk verliefd op !

Laatst bewerkt:
Mandarin - Zena Vuurwerk Belgie

Wat een fijne mat is dit , met een heerlijke rode loper er na.

Demonio - Argento Feuerwerk

Argento een zeer mooi merk met unieken effecten en hier hebben we daar 1 van !

Code Red - Vuurwerktotaal

Het was op voorhand al een veel besproken box. Na verschillende demo's te hebben bezocht, wisten we het zeker dit is een must have. En ik moet zeggen dat die erg goed in de straat presteerde allen klopte 4e cake niet helaas met het productie filmpje/demo's die ik heb bezocht.

Back
Bovenaan