De Hindoe-Rol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
weet je misschien waar deze rol vandaan kwam :shocked:, want het lijkt me sterk dat hij bijv. van salon roger kwam want dit (lijkt mij) is toch wel het puntje van de zalm :).

Volgens mij kwamen ze van Original.
Ik heb deze over 2 verschillende jaren gezien en vond de eerste versie die ik ooit eens zag een stuk spectaculairder dan de versie die ik laatst heb gezien. Misschien dat er andere factoren spelen, maar ik heb het idee dat de vaart er een beetje uit is gehaald.

ik heb dit jaar dus een karton hindoe rollen van original gehad
dit was echt niet voor herhaling vatbaar had om 10uur de eerst mat uitgerold en deze ging echt supergoed mooi tempo en lekker knallen.
daarna de 3 andere afgestoken deze waren echt helemaal niks heb deze 3 maten 3/4 keer opnieuw aan moeten steken.
voor mij volgend jaar geen hindoerol 3000 meer hou het denk ik maar bij 4x1000 en 8x thunderbomb1000

jammer, als je groot inkoopt en het valt tegen, het is toch ook zo dat de hindo's van orginal geen eindbom hebben :shocked:.. Dat lijkt mij zowiezo al een flop misschien leuk met een opgerolde CT aan het eind :).. want voor mij is hindo eindbom.. dat hoort gewoon bij elkaar!

de hindoe rollen van original hebben altijd al eindbommen gehad de 3000 en de 4000 dus nu is dat dus veranderd nu zit er naar mijn weten alleen aan de hindoe 3000 nog maar een eindbom en aan de 4000 niet meer waarom ze de eindbom van de hindoe 4000 hebben weggehaald weet ik niet.
zal morgen denk ik is navraag gaan doen bij zena want ga morgen ff naar bels op de fiets

Sorry ik bedoelde de nieuwe Hindo 3.000 van Alpeco!

Zijn deze hetzelfde als die ze eerst verkochten?

Bier. :bye:

Die heb ik dan weer net niet gezien, daar kan ik dan weer niets over zeggen. Ik dacht namelijk dat je het over de Hindo 3000 van Original had.

Mijn excuses,

Biertje terug :bye:

Op het eerste moment was ik totaal geen fan van de matten. Vorig jaarwisseling (helaas was dat pas een week geleden) een Chainthunder 500 van Original (Hong Deng Long 500pcs Cracker om precies te zijn) aangeschaft. Ik was er erg tevreden over. Daardoor ben ik mijn meer gaan verheugen in het zowel te noemen: knalgeweld. Uiteindelijk ben ik toch iemand die zich goed vermaakt in een rode straat.

De Hindoe rollen zijn daardoor ook onder mijn ogen gekomen. Ik ben van plan om een (of meerdere) keren naar Belgie te gaan en daar ook een van deze matten van mee te nemen. De Hindoe 4.000 vind ik helaas net te groot om mee te nemen, de 3.000 lijkt in formaat een stuk kleiner evenals de 1.000 stuks versie die me top lijkt.

Ik hoop een paar matten mee te kunnen nemen, en als dat gaat lukken komt er ook zeker een Hindoe.

Ik denk dat je de hindoe 4000 maareens moet proberen. Dat is gewoon de beste geloof me je zult er geen spijt van krijgen. Groetjes :wink:

Vorig jaar had mijn buurjongen een karton hindoe 4000 en ik moet je eerlijk zeggen ze vielen vies tegen. Waarom het gebeurde weet ik niet maar de eerste rol knalde zichzelf 4x uit voordat we hem op een hoop gooide en er een grondbloem tussen gooide. De andere gingen wat meer vlekkeloos alleen bij een ging de eindbom niet af.

Ik denk dat je de hindoe 4000 maareens moet proberen. Dat is gewoon de beste geloof me je zult er geen spijt van krijgen. Groetjes :wink:

De actuele Hindoe van Original kun je mijns inziens beter even laten liggen. Ze hebben nog steeds geen eindbom en een belabberd tempo. Waarom het product is gewijzigd weet Original niet. Bij de laatste leveringen (december 2007) bleek uit reacties op het forum dat er iets veranderd was. Original werkt hard om de originele Red Cracker Hindoe 4000 weer terug te krijgen. En als die er weer ligt is het mijns inziens een absolute aanrader voor liefhebbers. :cool:

Cameo

In het argument van Cameo kan ik mij helemaal vinden. Vorige jaar een karton gehad, en alle vier de rollen deden het vlekkeloos. Als de goeie versie er weer is, koop ik er zeker weer een paar van in.

Overigens laat ik de hindoe 3000 van Original liggen, aangezien ik die minder vond dan de versie van Bonbridge.

Ik heb geen problemen gehad met mijne. De eindbom deed het ook goed. Het enige minpuntje was de mist.

Laatst bewerkt door een moderator:
De Hindoe 4000 is weer vollop te verkrijgen in Olen van original.
Ik heb er vandaag heel veel in me handen gehad. Ze zitten nogsteeds in de nieuwe verpakking maar het zijn de ''oude''.
Dus, Geheel dubbel gelaagd en met eindbom.

Ward.

ik had de je verslag gezien geweldig, dat is goed nieuws met eindbom afgelopen jaar afgestoken was egt een topper.

dan nog ff 1 onduidelijkheid uit de wereld helpen; de dubbelgelaagde 4000 is dus korter dan de enkelgelaagde 3000 (lengte van een virtuele 2000 dus?), qua lengte duur maar dan dus 2x zo hard?

(begin echt te twijfelen tussen 4000 en ct500, damn. Maar krijg 4000, noch 3000, volgens mij niet mee...past niet :D )

Nog wat fotos van de nieuwe ( Oude versie..) hindoe 4000

hier de nieuwe hindoe 4000 met eindbom

mini-R501%20(2008)%20voor.JPG

mini-R501%20(2008)%20na.JPG

Ik had vorige jaar ook de goeie versie van Hindoe 4000, maar die van mij ging niet zoals die op dat filmpje van Xtremerides, maar ook niet zo langzaam als dat eerste filmpje. Hij had wel een vlot tempo.

Hmm, geloof dat ik toch maar voor 'n Hindoe 4000 ga ipv een CT500. Die mag dan wel harder zijn maar ik lees veel over trage snelheid en veel verlies van knallen bij de Original versie (en bij Alpeco kom ik niet). Dan is het constante, zekere harde geratel van een Hindoe toch meer m'n geld waard, me dunkt.

(edit; oja, Loots...wordt het toch nog moeilijk kiezen...)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan